در حال بارگذاری ...
  • بهره برداری از پروژه‌های راه و مسکن جنوب کرمان در هفته دولت

    این اداره کل با تمام توان برای توسعه راه های منطقه که نقش موثری در توسعه صنعت حمل و نقل جاده ای دارد ، تلاش می کند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی جنوب کرمان از به بهره برداری رسیدن پروژه‌های راه و مسکن در هفته دولت خبر داد .

    محمد ساردوئی ضمن تشریح عملکرد ادره کل بیان کرد : طرح های آماده افتتاح در هفته دولت شامل احداث و تکمیل راههای روستایی ، بزرگراه و همچنین دو باب ساختمان اداری است .

    مدیر کل راه و شهرسازی جنوب کرمان اظهار کرد : از جمله مهمترین پروژه های قابل افتتاح ، احداث و تکمیل ۷۰کیلومتر راه روستایی می باشد که با اعتباری به مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال ساخته شده و بیش از  ۲۲۵۰ خانوار از راه روستایی مناسب بهره مند خواهند شد . 

    ساردویی افزود : احداث ۶.۵ کیلومتر بزرگراه با اعتباری به مبلغ ۱۶۰ میلیارد ریال و احداث دو باب ساختمان اداری با زیربنای مجموعا ۵۰۰ متر مربع با اعتباری به مبلغ ۱۱ میلیارد ریال در هفته دولت آماده افتتاح است . این اداره کل با تمام توان برای توسعه راه های منطقه که نقش موثری در توسعه صنعت حمل و نقل جاده ای دارد ، تلاش می کند .




    مطالب مرتبط

    در طرح جوانی جمعیت (سه فرزندی) هزینه‌های آماده‌سازی از جمله تحصیل‌ ، جدول‌سازی و آسفالت از متقاضیان دریافت می‌شود و افراد بعد از ۲ سال تنفس در مدت زمان هشت سال به‌صورت اقساطی این هزینه‌ها را پرداخت خواهندکرد و در طرح چهار فرزندی هزینه‌ای دریافت نمی‌شود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان در حاشیه بازدید از پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن با مثبت ارزیابی کردن وضعیت مسکن ملی در جنوب ...

    |

    عمده این تصرف‌ها در شهرستان های جیرفت ، عنبرآباد ، قلعه گنج ، فاریاب و کهنوج بوده است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان از ارائه طرح آماده سازی اراضی نهضت ملی مسکن در شهر درب بهشت در کمیته ...

    |

    نظرات کاربران