در حال بارگذاری ...
  • زلزله ٧ خرداد تهران پس لرزه زلزله ۱۹ اردیبهشت با بزرگى ٥.١ ریشتر است

    پس لرزه رخ داده روز ٧ خرداد دقیقا روى گسل مشا اتفاق افتاد و همین موضوع دلیلی بر ادامه پس لرزه هاى زلزله ٥.١ تهران است

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رییس بخش زلزله مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازى با اعلام این مطلب که زلزله با بزرگی ٤ امروز ٧ خرداد ، پس لرزه زلزله ٥.١ تهران در ١٩ اردیبهشت است ، گفت : وقوع پس لرزه ها تا ٣ ماه ، محتمل است .

    على بیت اللهى با اعلام این مطلب که زلزله روز ٧ خرداد ساعت ١٣:٤١ تهران با بزرگى ٤ ، ادامه پس لرزه هاى زلزله ٥.١ تهران در تاریخ ١٩ اردیبهشت امسال است ، گفت : انتظار مى رود تا ٣ ماه پس لرزه هاى زلزله ١٩ اردیبهشت امسال ادامه یابد . پس لرزه رخ داده روز ٧ خرداد دقیقا روى گسل مشا اتفاق افتاد و همین موضوع دلیلی بر ادامه پس لرزه هاى زلزله ٥.١ تهران است .

    بیت اللهى در بیان دلایل بزرگى پس لرزه ، توضیح داد : با توجه به آنکه ، وقوع پس لرزه ها اندکى با تاخیر بوده ، پس لرزه امروز باقیمانده انرژى نهفته در درون زمین بوده است .

    وى یادآور شد : روال رخداد زلزله ها به این منوال است که باید بتدریج تعداد و بزرگى شان کم شود . پس لرزه به دلیل بزرگى در دماوند ، روستاى مشا ، لواسانات ، رودهن ، شرق تهران و در مناطقى از تهران احساس شد . احتمال تخریب و خسارت هم داده نمى شود .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، محمدمهدی حیدری رئیس مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی در نشست خبری به تشریح وضعیت پهنه های انتخابی نهضت ملی مسکن پرداخت ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی با بیان اینکه اینکه مقاومت ساختمانی ۱۴۰۰ ساختمان بلند در تهران ارزیابی شد ، از احداث ...

    |

    ارزیابی ساختمان‌های ناایمن موضوع مهمی است که بر اساس جزء ۵ بند ض ماده ۱۴ قانون مدیریت بحران انجام آن بر عهده مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی در همکاری با دیگر سازمان‌ها و نهادها قرار گرفته است .

    |

    در این ارتباط جلسات متعددی با شورای عالی انرژی داشتیم . در واقع حجم قابل توجهی از ناترازی انرژی در ساختمان است که عدد قابل توجهی است و نیاز است که در مورد آن برنامه‌ریزی شود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، شرکت بازآفرینی شهری ایران با مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی به منظور افزایش همکاری دو جانبه در خصوص افزایش کیفیت بهسازی ...

    |

    نظرات کاربران