در حال بارگذاری ...
  • احمدی نوری سرپرست شرکت بازآفرینی شهری ایران شد

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران صبح امروز با حضور رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی برگزار گردید .

    در این مراسم وزیر راه و شهرسازی ، حسن احمدی نوری را که پیش از این عضو هیئت مدیره شرکت بازآفرینی شهری ایران بود به عنوان سرپرست این شرکت معارفه نمود و از زحمات مهدی عبوری تقدیر کرد .

    همچنین پس از صدور حکم توسط وزیر راه و شهرسازی ، طی جلسه ای در شرکت بازآفرینی شهری ایران  و با حضور مجید روستا ، سید مسلم سید الحسینی و عباس شفیعی اعضای هیات مدیره و معاونین و مدیران ، حسن احمدی نوری مدیر عامل جدید در محل کار خود حاضر گردید .




    مطالب مرتبط

    به فضل الهی در سالی که رو به پایان است با همکاری شهرداری‌ها و همت شهرداران اقدامات ارزشمندی در محلات هدف بازآفرینی و به ویژه در عرصه نوسازی مسکن و کاهش سقف‌های لرزان و ناپایدار صورت پذیرفت و آمار صدور پروانه به بالاترین رکورد ده سال اخیر رسید .

    |

    سامانه خودنویس در وزارت راه و شهرسازی سامانه‌ای است که مدت ها شروع به کار کرده است و سامانه قراردادهای اجاره است که به صورت رایگان موجر و مستاجر می‌توانند قراردادهایی را بین هم تنظیم و شاهدان امضا کنند و اینکار بدون پرداخت هزینه است و این قراردادها در شوراهای حل اختلاف دارای ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، وزیر راه و شهرسازی در پیامی به مناسبت بیستمین سالگرد زلزله بم در رویداد تقدیر از اقدامات بازآفرینی شهری در شهرستان بم ،‌ ...

    |

    تفاهم‌نامه نوسازی مردمی مسکن در محدوده و محلات هدف بازآفرینی شهری در شهرهای قائم‌شهر به تعداد ۳۲۴۰ واحد ، ساری ۴۶۰۱ واحد ، آمل ۳۵۰۷ واحد ، بهشهر ۲۰۰۱ واحد ، بابلسر ۱۵۹۰ واحد ، نکا ۷۱۳ واحد، فریدون‌کنار ۳۱۱ واحد مبادله شد . سهمیه استان مازندران برای نوسازی بافت فرسوده در ...

    |

    افزایش کیفیت زندگی شهری در بافت فرسوده شهر تبریز یکی از اهداف بازآفرینی شهری در این شهر به شمار می‌رود و دو پروژه آیمان و شهرک جوانان تبریز از مصادیق این مهم تلقی می‌شوند .

    |

    نظرات کاربران