در حال بارگذاری ...
  • سه دهه از نبود طرح جامع سرزمین رنج بردیم

    به گزارش پرتال جامع بازآفرینی شهری ، محمدسعید ایزدی معاون شهرسازی و معماری وزارت راه در نشست خبری گزارشی از اقدامات انجام شده این معاونت در دولت دوازدهم پرداخت و افزود بعد از سه دهه موازی کاری و عدم همگرایی سازمان مدیریت و معاونت شهرسازی و معماری به اتفاق طرح جامع سرزمین را دنبال خواهند کرد . 

     

     

     

     

     

     




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با اعلام اینکه حلقه‌های میانی برای ترغیب مردم به نوسازی در ۱۲ شهر و ۴۸ محله بوشهر راه ...

    |

    در نگرش و روش نوین ، یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌ها ، مشارکتی‌بودن فرایند تدوین برنامه است ، بنابراین سازمان‌های مردم‌نهاد در صورت مشارکت فعال در این زمینه ، می‌توانند نقش بی‌بدیلی در پیشرفت و توسعه اصفهان ایفا کنند .

    |

    ساخت پروژه مسکن ویژه تهرانسر شامل ده بلوک ۲۲۹ واحدی از سال ۱۳۹۰ آغاز و تا سال ۱۳۹۶ به پایان رسید و از سال ۱۳۹۷ مراحل اخذ پایان کار توسط همکارانم در معاونت های املاک و حقوقی و مسکن و ساختمان آغاز شد .

    |

    الحاق ۱۸۸ هکتار زمین به محدوده شهر کاشمر در استان خراسان رضوی در قالب مغایرت اساسی طرح جامع کاشمر ، مورد بررسی قرار گرفت و اعضای شورای‌عالی با اضافه شدن ۱۸۸ هکتار به شهر موافقت کردند که این اراضی به‌طور کامل به طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت اختصاص می‌یابد تا پاسخ‌گوی ثبت ...

    |

    با اتمام مطالعات طرح تفصیلی ویژه بافت تاریخی شهر ارومیه ضوابط ساخت و ساز در جهت نوسازی مساکن موجود به نحوی که بتواند انتظارات ساکنین را بر آورده کند تدوین خواهد شد .

    |

    نظرات کاربران