در حال بارگذاری ...
  • تخصیص ۷۶۷ میلیارد ریال تسهیلات به حوزه بازآفرینی شهرهای بالای ۵۰ هزار نفر استان قزوین

    با توجه به تغییرات به وجود آمده در سطح وزارت راه و شهرسازی ، اولویت انجام کارها بر تکمیل طرح‌های نیمه کاره ریلی کشور مانند خط آهن قزوین - رشت ، تکمیل راه های نیمه کاره روستایی و همچنین تکمیل و پایان طرح مسکن مهر تشخیص داده شده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت : امسال ۷۶۷ میلیارد ریال تسهیلات در حوزه بازآفرینی شهرهای بالای ۵۰ هزار نفر جمعیت و مسکن محلات در نظر گرفته شده بود که به استان تخصیص یافت .

    مسعود حق لطفی در سومین جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان قزوین که در اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار شد ، گفت : میزان اعتبارات حوزه بازآفرینی در نظر گرفته شده از محل صندوق توسعه ملی برای شهرهای بالای ۵۰ هزار نفر استان بالغ بر ۳۴۷ میلیارد ریال و اعتبارات بانکی برای احداث مسکن در محلات بازآفرینی تعیین شده نیز ۴۲۰ میلیارد ریال بوده است .

    وی ادامه داد : با توجه به تغییرات به وجود آمده در سطح وزارت راه و شهرسازی ، اولویت انجام کارها بر تکمیل طرح‌های نیمه کاره ریلی کشور مانند خط آهن قزوین - رشت ، تکمیل راه های نیمه کاره روستایی و همچنین تکمیل و پایان طرح مسکن مهر تشخیص داده شده است .

    حق لطفی اضافه کرد : اولویت کار در حوزه مسکن نیز تکمیل ۵۰۰ هزار واحد مسکن مهر کشور و ۴۰۰ هزار واحد جدید در حوزه های بازآفرینی برای اقشار کم درآمد و نیازمند در نظر گرفته شده است . برنامه آماده سازی اراضی مورد نظر جهت احداث واحدهای جدید مسکن اقشار کم درآمد حوزه بازآفرینی نیز به ادارات کل راه و شهرسازی کشور نیز ابلاغ شده است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، نمایندگان صندوق ملی مسکن از پروژه‌های در دست احداث گلستان از محل صندوق ملی مسکن و پروژه های روبنایی سایت های مسکن بازدید ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با بیان اینکه در سال گذشته از حدود ۳۰ هزار واحد باقیمانده مسکن مهر ، ۱۸ هزار و ۸۰۰ واحد ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست معاونت مسکن و ساختمان با تاکید بر اینکه اولویت دولت چهاردهم تامین مسکن اقشار نیازمند و کم درآمد جامعه است ، از ...

    |

    ساخت این مدارس با همکاری سازمان نوسازی مدارس صورت پذیرفته و ادامه ساخت ۵۴ مدرسه در قالب ۶۱۱ کلاس درس نیز در حال اجرا و تکمیل است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مراسم اهدای کلید واحدهای مسکونی به توانخواهان و مددجویان تحت پوشش بهزیستی لنگرود با حضور مسئولین استانی برگزار شد . ...

    |

    نظرات کاربران