در حال بارگذاری ...
  • افتتاح نخستین نمایشگاه مسکن ، شهرسازی و بازآفرینی شهری با حضور وزیر راه و شهرسازی

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، نخستین نمایشگاه مسکن ، شهرسازی و بازآفرینی شهری با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد .

    نخستین نمایشگاه مسکن ، شهرسازی و بازآفرینی شهری صبح امروز ۲۳ دی ماه با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی آغاز به کار کرد .

    در این نمایشگاه که به همت شرکت بازآفرینی شهری ایران برگزار می‌شود ، ۲۱۱ شرکت حضور دارند و به معرفی دست‌آوردهای خود در حوزه ساخت و ساز با موضوع بازآفرینی شهری و نوسازی بافت‌های فرسوده می‌پردازند .

    گفتنی است در مراسم امروز معاونان وزیر راه و شهرسازی از جمله حامد مظاهریان معاون مسکن و ساختمان ، سیدسعید سید علایی معاون توسعه مدیریت و منابع ، حبیب‌الله طاهرخانی مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ، داود پرهیزکار رئیس سازمان هواشناسی و هوشنگ عشایری مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران حضور دارند .




    مطالب مرتبط

    به فضل الهی در سالی که رو به پایان است با همکاری شهرداری‌ها و همت شهرداران اقدامات ارزشمندی در محلات هدف بازآفرینی و به ویژه در عرصه نوسازی مسکن و کاهش سقف‌های لرزان و ناپایدار صورت پذیرفت و آمار صدور پروانه به بالاترین رکورد ده سال اخیر رسید .

    |

    سامانه خودنویس در وزارت راه و شهرسازی سامانه‌ای است که مدت ها شروع به کار کرده است و سامانه قراردادهای اجاره است که به صورت رایگان موجر و مستاجر می‌توانند قراردادهایی را بین هم تنظیم و شاهدان امضا کنند و اینکار بدون پرداخت هزینه است و این قراردادها در شوراهای حل اختلاف دارای ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، وزیر راه و شهرسازی در پیامی به مناسبت بیستمین سالگرد زلزله بم در رویداد تقدیر از اقدامات بازآفرینی شهری در شهرستان بم ،‌ ...

    |

    تفاهم‌نامه نوسازی مردمی مسکن در محدوده و محلات هدف بازآفرینی شهری در شهرهای قائم‌شهر به تعداد ۳۲۴۰ واحد ، ساری ۴۶۰۱ واحد ، آمل ۳۵۰۷ واحد ، بهشهر ۲۰۰۱ واحد ، بابلسر ۱۵۹۰ واحد ، نکا ۷۱۳ واحد، فریدون‌کنار ۳۱۱ واحد مبادله شد . سهمیه استان مازندران برای نوسازی بافت فرسوده در ...

    |

    این طرح علاوه بر این که یک قانون و لازم‌الاجراست در برنامه هفتم توسعه نیز پیش‌بینی شده است ، بنابراین اجرایی شدن این طرح باید با جدیت پیگیری شود و از مزایای آن به نحو مطلوب بهره‌مند شد .

    |

    نظرات کاربران