در حال بارگذاری ...

با وزارت تعاون جهت حل مسکلات تعاونی های مسکن مهر در تعامل هستیم

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، احمد اصغری مهرآبادی قائم مقام وزیر در امور مسکن مهر طی مصاحبه ای اختصاصی ضمن تشریح ساخت مسکن مهر در جواب این مجموعه مبنی بر وجود مشکلات در تعاونی های مسکن مهر ، اظهار داشت ، به صورت هفتگی با وزارت تعاون جلسه داریم و در تعامل هستیم .
 

 

 

 

 

 

 




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران در پاسخ به سوالی در خصوص واحد‌های دارای مشکل مسکن مهر در شهر‌های مانند صفادشت که توسط ...

|

در حال ٨ هزار واحد مسکن مهر باقیمانده که حدود هزار و ۴۰۰ واحد از آنها مشکل آسانسور دارند و برخی از آنها هم پیشرفت فیزیکی ۲۰ تا ۳۰ درصدی دارند که در تلاش هستیم با مشارکت‌های مردمی و دولت بتوانیم پرونده مسکن مهر را در این شهر‌ها ببندیم .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در نشست مشترک مسئولان شهرستان دزفول با مدیرکل و معاونین اداره کل راه و شهرسازی خوزستان چالش‌های اجرایی طرح نهضت ملی مسکن ...

|

با استفاده از ظرفیت مردم و بخش خصوصی در ۶ ماهه اول امسال، مابقی ۷۵ هزار قطعه زمین در اختیار متقاضیان قرار گرفته و زمین ۲۵ هزار واحد دیگر نیز تا پایان دولت آماده و به مردم واگذار می شود .

|

بر اساس دستورات مقام عالی وزارت راه و شهرسازی و اهتمام جدی اداره راه و شهرسازی شهرستان اسکو نسبت به تکمیل واحدها و رفع نواقص مجتمع‌ها ، مقرر گردید که این امر با همکاری وزارت ، سازمان ملی زمین و مسکن ، صندوق ملی مسکن و شرکت‌های تعاونی مسکن مهر انجام گیرد .

|

نظرات کاربران