در حال بارگذاری ...
  • هشت میلیون خانوار با حمایت بانک مسکن صاحب خانه شده اند

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، ابوالقاسم رحیمی انارکی مدیرعامل بانک مسکن در نشست خبری نمایشگاه مسکن ، شهرسازی و بازآفرینی شهری که مصادف با هشتادمین سالروز تاسیس این مجموعه بود ضمن تشریح تاریخچه این بانک به سوالات خبرنگاران پاسخ داد .
     

     

     

     

     

     

     




    مطالب مرتبط

    به لطف خدا پرداخت تخفیفات صدور پروانه در بافت های فرسوده شهری بالغ بر ۳۹۷ میلیارد ریال در ۳۹ شهر استان انجام شده است . تعریف پروژهای عمرانی نوسازی و ساماندهی بافت، از محل پرداخت تخفیف عوارض بافت فرسوده با مشارکت شهرداری ها با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۱۹۱ میلیارد ریال از دیگر ...

    |

    باید توجه کرد که بانک مسکن به عنوان یک بانک تخصصی در عرصه ساخت و ساز با جهت گیری حمایتی در حوزه مسکن همواره تلاش دارد در رونق اقتصادی کشور تاثیر گذار باشد .

    |

    این پروژه در راستای کمک به شهرداری اهواز حسب بند ۱۴ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها اجرا و در سایر مناطق پهنه خطر شهرداری نیازمند ورود جدی‌تر است .

    |

    هلدینگ ثمسکن باید به پشتوانه بانک مسکن و ظرفیت‌های تخصصی و حرفه‌ای مجموعه بانک ، فرصت‌های بالقوه تولید مسکن در ظرفیت عمران و آبادانی کشور را شناسایی و با همت کارشناسان خود آن‌ها را بالفعل کند تا با خدمت بیشتر بتوانیم فشار تامین مسکن مردم را کاهش دهیم .

    |

    بانک مسکن توسعه‌گر است و بنابراین یکی از اهداف مهم بانک ، بازتعریف برند هلدینگ گروه سرمایه‌گذاری مسکن در کشور است تا به عنوان سازنده‌ای توسعه‌گر شناخته شود . بنابراین ثمسکن باید در آینده نزدیک بتواند با کاهش بهای واحدهای مسکونی ، تسریع در انجام پروژه‌ها ، استفاده از ...

    |

    نظرات کاربران