در حال بارگذاری ...
  • انتصاب سید مازیار حسینی به سمت معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، طی حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی ، سیدمازیار حسینی به سمت معاون وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن و ساختمان منصوب شد .

    محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی طی حکمی سیدمازیار حسینی را به سمت معاون وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن و ساختمان منصوب کرد .

    در متن این حکم آمده است : نظر به تعهد ، تخصص ، سوابق علمی و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به سمت معاون امور مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی منصوب می‌شوید .

    در ادامه افزوده شده است : بازنگری در سیاست‌های توسعه مسکن و فرآیند خدمات مهندسی و ایجاد هماهنگی در تمامی بخش‌های دولتی و خصوصی موثر در تولید مسکن ، تجدید ساختار در صنعت ساختمان کشور ، بهره‌مندی از فناوری نوین و تقویت نقش سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و توانمندسازی شرکت‌های داخلی و اصلاح و بروزرسانی مقررات ملی و نظارت اداری با بهره‌مندی از مشارکت جامعه مهندسین کشور به منظور ارائه خدمات فنی بهینه و حفظ حقوق شهروندان از اهم وظایف مورد انتظار در حوزه مسکن و ساختمان است .

    همچنین وزیر راه و شهرسازی در حکم معاون جدید خود ابراز امیدواری کرده است که وی با استعانت از خداوند متعال ، در اجرای سیاست‌های دولت تدبیر و امید و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و استعدادهای بالقوه اهتمام ویژه داشته و در ایفای بهینه و مطلوب وظایف محوله موفق و موید باشد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در مکاتبه با مدیران کل راه و شهرسازی استان‌های سراسر کشور ، راهنمای ارزیابی ایمنی ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت : بر اساس ابلاغ سرپرست ریاست‌جمهوری ، سقف تسهیلات ۸۰۰ میلیون تومانی مسکن ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، طی حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی محسن صادقی به عنوان مشاور وزیر و سرپرست حوزه وزارتی منصوب شد .

    |

    از ۲۴۳ هزار واحد مسکن سهمیه استان اصفهان در طرح نهضت ملی مسکن برای ساخت ۱۰۳ هزار واحد تاکنون زمین تأمین شده ، مابقی ۴۵ هزار واحد در قالب خود مالکی و ۳۵ هزار واحد در قالب احیای بافت‌های ناکارآمد و فرسوده شهری اجرا می‌شود .

    |

    وی متولد ۱۳۵۵ و دارای مدرک کارشناسی ارشد پیوسته معماری از دانشگاه تهران و دکترای شهرسازی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات است . صادق مالواجرد در ۲۷ دی ماه ۱۳۹۷ توسط محمد اسلامی وزیر اسبق به سمت معاون شهرسازی و معماری منصوب شد .

    |

    نظرات کاربران