در حال بارگذاری ...
  • رفع تصرف ۴۵ هکتار از اراضی دولتی در استان لرستان

    بهتر است شهروندان قبل از خرید و فروش املاک در حریم و محدوده شهرهای لرستان از اداره کل راه و شهرسازی استان و شهرستان‌ها استعلام داشته باشند تا دچار سودجویی افراد نشوند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان لرستان گفت : ۴۵ هکتار زمین دولتی استان به ارزش یک هزار و ۱۷۰ میلیارد ریال امسال رفع تصرف شده است .

    بهروز یاراحمدی گفت : به تازگی از ۱۶۴ مورد زمین تصرفی رفع تصرف و از افراد سودجو و فرصت‌طلب باز پس گرفته شد . همچنین هشت مورد حکم قلع و قمع تصرف اراضی دولتی امسال با همکاری دستگاه قضایی و یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در لرستان اجرا شده است .

    معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی این استان تصریح کرد : بهتر است شهروندان قبل از خرید و فروش املاک در حریم و محدوده شهرهای لرستان از اداره کل راه و شهرسازی استان و شهرستان‌ها استعلام داشته باشند تا دچار سودجویی افراد نشوند .

    یاراحمدی گفت : افراد فرصت‌طلب و سودجو با کلاهبرداری و استفاده از لاشه اسناد مالکیت مشاعی و قولنامه عادی فاقد اعتبار ، املاک دولتی را خرید و فروش می‌کنند . مردم تخلفات احتمالی را حضوری و یا به تلفن ۰۶۶۳۳۲۰۱۸۹۰ داخلی ۲۳۶ یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان گزارش دهند .




    مطالب مرتبط

    ۱۸ هزار هکتار زمین در مراحل تصویب داریم که این ارقام می‌تواند زمینه‌های ساخت مسکن را متحول کند . قبل از دولت سیزدهم اقداماتی جدی در زمینه مسکن صورت نگرفته بود؛ چرا که برنامه‌ای جدی‌ وجود نداشت و همین مسئله عقب ماندگی قابل توجهی در حوزه مسکن ایجاد کرده بود . 

    |

    سیاست ما در صیانت از اراضی دولتی به عنوان بخشی از بیت‌المال همواره بر اقدامات پیشگیرانه بوده که این امر با تلاش‌های همکاران‌مان در یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن میسر شده است .

    |

    در دولت سیزدهم توفیقات زیادی در بخش مسکن حاصل شده است . تاکنون بیش از ۴۸ هزار هکتار زمین به محدوده شهرها الحاق کردیم که این اقدام در دولت‌های قبلی بی‌سابقه بوده است .

    |

    تاکنون عملیات اجرایی بیش از ۲ میلیون و ۶۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور آغاز شده و این واحدها به محض تکمیل به متقاضیان تحویل داده خواهند شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، پروژه ۸۳۹ واحدی منازل سازمانی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور فرمانده کل ارتش ، معاون وزیر راه و شهرسازی ، ...

    |

    نظرات کاربران