در حال بارگذاری ...
  • ابلاغ مصوبه شورای‌عالی شهرسازی برای بارگذاری ساختمان پلاسکو به شهردار و استاندار پایتخت

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران در نامه‌ای به شهردار و استاندار تهران مصوبه شورا را در ارتباط با بارگذاری پروژه ساختمان پلاسکو در دو بند ، ابلاغ کرد .

    فرزانه صادق‌مالواجرد دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران در نامه‌ای به پیروز حناچی شهردار تهران و محسنی بندپی استاندار و رئیس شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان تهران مصوبه شورای‌عالی را پیرامون بارگذاری پروژه ساختمان پلاسکو ، ابلاغ کرد .

    در متن مصوبه آمده است : به استحضار می‌رساند شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران در جلسه مورخ ۹۷.۱۰.۲۴ خود مصوبه شماره ۵۸۰ مورخ ۱۳۹۷.۶.۲۶ کمیسیون ماده ۵ شهر تهران در خصوص میزان بارگذاری پروژه ساختمان پلاسکو را با توجه به تصمیمات متخذه در جلسه مورخ ۱۳۹۵.۱۲.۲ خود مورد بررسی قرار داد و مصوبه مذکور را منوط به تحقق شرایط زیر تایید کرد .

    ۱. میزان بارگذاری طرح با عنایت به موافقت سازمان میراث‌فرهنگی ، صنایع‌دستی و گردشگری در جلسه مورخ ۹۷.۲.۲۲ (در محل استانداری تهران) در سقف طبقات تعیین شده در مصوبه کمیسیون ماده ۵ صرفا محدود به تامین مجموع زیربنای واحد تجاری دارای حقوق مکتسبه پیش از تخریب ، یادمان شهدای آتش‌نشان و فضای تاسیسات و پشتیبانی از جمله پارکینگ شود . لذا احداث زیربنای تجاری مازاد بر حقوق مکتسبه قبلی مورد تایید نیست . 

    ۲. پارکینگ مورد نیاز ساختمان مطابق ضوابط ملاک‌عمل طرح تفصیلی (در داخل ساختمان یا نزدیکترین فاصله ممکن) با هماهنگی شهرداری تهران تامین شود .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران در مکاتبه با شهردار و رییس شورای شهر تهران از موافقت مشروط با افزایش تراکم پروژه ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران از تصویب راهکارهای تشویقی با هدف تقویت سکونت در بافت‌های تاریخی - فرهنگی کشور ، ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی اعلام کرد : مطالعات تعیین حریم گسل های شهر ارومیه به سرپرستی رییس بخش زلزله آن مرکز به ...

    |

    بافت‌های فرسوده شهری به عنوان عرصه و بستری مناسب برای تولید مسکن به شمار می‌روند، چراکه دارای زیرساخت‌های لازم و کافی برای توسعه ساخت‌وساز هستند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران در مکاتبه با استاندار چهارمحال و بختیاری با مکانیابی کنونی احداث شهرک آلونی به ...

    |

    نظرات کاربران