در حال بارگذاری ...
  • بهره برداری از ۵۸۴ واحد مسکن احداثی دولت در شهرستان سیرجان

    قیمت تمام شده هر واحد در این پروژه ۶۰ میلیون تومان بوده که ۳۵ میلیون تومان آن به صورت تسهیلات در اختیار متقاضیان قرار گرفته است . 

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، با حضور وزیر راه و شهرسازی ۵۸۴ واحد مسکن احداثی در دولت تدبیر و امید در شهرستان سیرجان استان کرمان واگذار شد و به بهره‌برداری رسید .

    ۵۸۴ واحد مسکن احداثی دولت تدبیر و امید در شهرستان سیرجان استان کرمان ، با حضور محمد اسلامی ، وزیر راه و شهرسازی به بهره‌برداری رسیده و به مالکان واگذار شد .

    این پروژه که از اردیبهشت ۹۵، در دولت دوازدهم آغاز شده، شامل ۱۴۶۷ واحد مسکونی است که تاکنون ۵۸۴ واحد از آن تکمیل شده و تمام عملیات اجرایی آن اعم از احداث واحدها، نصب تاسیسات و راهسازی به اتمام رسیده است . سایر واحدهای این پروژه نیز در حال حاضر بالای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد .

    زمین مورد نیاز برای احداث این واحدها به صورت رایگان توسط وزارت راه و شهرسازی در اختیار تعاونی‌های ساخت مسکن قرار گرفته است . قیمت تمام شده هر واحد در این پروژه ۶۰ میلیون تومان بوده که ۳۵ میلیون تومان آن به صورت تسهیلات در اختیار متقاضیان قرار گرفته است . 

    گفتنی است بخش بزرگی از این واحدها توسط تعاونی مسکن کارگران پیمانکاران معادن گل گهر احداث شده است . 




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سخنگوی دولت با اشاره به رویکرد دولت دوازدهم در حوزه مسکن که خود را متولی ساخت مسکن نمی دانست ، گفت : با سیاست‌های دولت ...

    |

    بخش مهمی از پیش‌نیازهای موجود در این حوزه را دانشگاه‌ها تامین کرده‌اند و بیش از هزار هکتار زمین از جامعه دانشگاهی تامین شده و بخشی نیز توسط دولت فراهم شده است . در حوزه مسکن دانشگاهی قرار بود ۶۰ هزار نفر از پرسنل و جامعه اساتید دانشگاه‌ها خانه دار شوند که این فاز اول مسکن ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این که استان یزد یکی از استان‌های پیشتاز در زمینه مسکن است ، گفت : امروز عملیات اجرایی بیش ...

    |

    ساخت پروژه ۱۵۰ واحدی انبوه ساز توسط انجمن خیرین مسکن ساز مهدیشهر از دیگر اقدامات در راستای تامین مسکن در این شهرستان است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، بذرپاش با تاکید بر اینکه سیاست دولت سیزدهم مداخله حداکثری دولت در بخش مسکن برای جبران کاهش تولید در این بخش بود ، گفت : کاهش ...

    |

    نظرات کاربران