در حال بارگذاری ...
  • امضای چندین تفاهم‌نامه همکاری در حاشیه همایش سرمایه‌گذاری شهر جدید هشتگرد

    در شهر جدید بهارستان چهار پروژه شامل آماده سازی محلات ، پروژه مشارکتی مرکز محله آرمان، فضای سبز، پروژه‌های مسکونی و بیمارستان ۱۲۰ تخت خوابی به ارزش ۱,۰۰۰ میلیارد تومان در قالب تفاهم نامه بین شرکت عمران شهر جدید بهارستان و پیمانکاران به امضا رسید .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، چندین تفاهم‌نامه همکاری به ارزش ۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در زمینه عرضه و تولید مسکن و تأمین خدمات رفاهی در حاشیه همایش سرمایه‌گذاری شهر جدید هشتگرد به امضا رسید .

    چندین تفاهم‌نامه همکاری به ارزش ۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در زمینه عرضه و تولید مسکن و تأمین خدمات رفاهی در حاشیه همایش سرمایه‌گذاری شهر جدید هشتگرد که با حضور حبیب‌اله طاهرخانی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ، سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و مدیران محلی و منطقه‌ای به امضا رسید .

    از جمله مهم‌ترین این موارد امضای ۴۴ تفاهم نامه شامل عرضه و تولید مسکن و ساخت مراکز محله به ارزش ۳,۰۰۰ میلیارد تومان در شهر جدید هشتگرد ، ۱۲ پروژه در قالب هفت تفاهم نامه از جمله دهکده ۱۵ هکتاری سلامت ، دهکده ۱۵ هکتاری توریستی تفریحی چشمه و ۵۰۰ واحد تجاری به ارزش ۱,۷۲۰ میلیارد تومان در سهند و مجموعه تجاری ، طرح توریستی تفریحی و پروژه ۱۶۰ واحدی به ارزش ۱,۳۰۰ میلیارد تومان در پردیس بود .

    همچنین در شهر جدید بهارستان چهار پروژه شامل آماده سازی محلات ، پروژه مشارکتی مرکز محله آرمان، فضای سبز، پروژه‌های مسکونی و بیمارستان ۱۲۰ تخت خوابی به ارزش ۱,۰۰۰ میلیارد تومان در قالب تفاهم نامه بین شرکت عمران شهر جدید بهارستان و پیمانکاران به امضا رسید .

    در شهرهای اندیشه و پرند نیز به ترتیب تفاهم نامه چهار پروژه تجاری خدماتی به ارزش ۱۰۰ میلیارد تومان و پروژه ۸۸۰ واحد مسکونی مشارکتی با بخش خصوصی در پرند امضا شد . در فولادشهر نیز چهار پروژه مسکونی جمعاً به تعداد ۱۵۴۰ واحد و نیز یک پروژه تجاری مسکونی به ارزش حدود ۲۸۰ میلیارد تومان مورد توافق قرار گرفت .




    مطالب مرتبط

    در شهر جدید فولادشهر افزون بر ۶۸ هزار نفر برای طرح نهضت ملی مسکن این شهر ثبت نام کردند و در حال حاضر برای افزون بر ۱۲ هزار و ۶۰۰ واحد با سازندگان انعقاد قرارداد و برای بالغ بر هفت هزار و ۶۰۰ واحد پروانه ساختمانی اخذ شده است .

    |

    بدون شک کشور برای آبادانی و پیشرفت به جمعیتی جوان و پویا نیاز دارد تا در زمینه اشتغال فعال باشد در غیر این صورت و حرکت هرم سنی به سمت پیری قطعا در آینده با بحرانی جدی روبه‌رو خواهیم شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر جدید مهستان ضمن تاکید بر تکمیل پرونده مسکن مهر از افتتاح ...

    |

    در طرح اجرای نهضت ملی در شهرهای جدید ۴۰۰ هزار واحد را متعهد شدیم که خوشبختانه تا به امروز بالغ بر ۳۳۵هزار واحد تامین زمین شده است که یک رکورد ۶۰ درصدی در تامین زمین در دو ماه پایان سال گذشته وجود داشته است و عملیات اجرایی نیز شتاب گرفته است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رییس هیات مدیره شرکت عمران شهرهای جدید با اعلام اینکه در نیمه نخست امسال برخی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید ...

    |

    نظرات کاربران