در حال بارگذاری ...
  • تقدیر از اداره کل راه و شهرسازی اصفهان به دلیل رعایت مقررات ملی ساختمان

    ارتقای کیفیت ساختمان ها در کنار افزایش بهره وری و حفظ سرمایه های ملی و تامین آسایش ساکنان آن ها به عنوان بهره برداران نهایی که از اهداف مصرح در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان است میسر نخواهد شد مگر با تلاش بی وقفه همه دست اندر کاران .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، برپایه بررسی ها و ارزیابی های صورت گرفته از سوی دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان ، از اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان به عنوان استان برتر تقدیر شد .

    معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با ارسال لوح سپاس خطاب به حمیدرضا امیرخانی مدیرکل راه وشهرسازی استان اصفهان ، از این اداره کل تقدیر نمود .

    مازیار حسینی در این لوح آورده است : ارتقای کیفیت ساختمان ها در کنار افزایش بهره وری و حفظ سرمایه های ملی و تامین آسایش ساکنان آن ها به عنوان بهره برداران نهایی که از اهداف مصرح در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان است میسر نخواهد شد مگر با تلاش بی وقفه همه دست اندر کاران .

    اینک که بر پایه بررسی ها و ارزیابی های صورت گرفته از سوی دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان ، آن اداره کل در شمار ۵ استان برتر از برگزیدگان رعایت مقررات ملی ساختمان در سال ۹۷ قرار گرفته است بدینوسیله مراتب قدردانی خود از تلاش های ارزشمند جنابعالی و همکاران محترم آن اداره کل در اجرای موفق برنامه های سازمانی که در بهبود وضعیت ساخت وساز در سطح کشور نقش موثری ایفا کرده است اعلام و توفیق همکاران را از درگاه خداوند متعال خواستارم .




    مطالب مرتبط

    از ۲۴۳ هزار واحد مسکن سهمیه استان اصفهان در طرح نهضت ملی مسکن برای ساخت ۱۰۳ هزار واحد تاکنون زمین تأمین شده ، مابقی ۴۵ هزار واحد در قالب خود مالکی و ۳۵ هزار واحد در قالب احیای بافت‌های ناکارآمد و فرسوده شهری اجرا می‌شود .

    |

    با تلاش‌های بعمل آمده بیش از ۱ هزار و ۲۰۰ پروانه اشتغال بکار جدید صادر شده و میزان ارتقا، تمدید و صلاحیت جدید پروانه اشتغال بکار در این مدت، افزون بر ۶ هزار و ۴۰۰ مورد بوده است .

    |

    با توجه به کمبود زمین در شهرهای استان اصفهان ، برای تأمین اراضی مورد نیاز از طریق توافق با مالکین خصوصی و همچنین الحاق اراضی دولتی به محدوده شهرها اقداماتی در دست انجام است تا به لطف خدا بتوانیم به‌تمامی افراد مشمول جوانی جمعیت و خانوارهای دارای ۴ فرزند زیر ۲۰ سال زمین رایگان ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در مکاتبه با مدیران کل راه و شهرسازی استان‌های سراسر کشور ، راهنمای ارزیابی ایمنی ...

    |

    مردم عزیز استان اصفهان در صورت مشاهده موارد مشکوک تعرض و یا تصرف به اراضی ملی و دولتی می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز (۲۴ ساعته) با ارسال پیامک به سامانه ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ موضوع را گزارش کنند تا عوامل یگان حفاظت اراضی استان در سریع‌ترین زمان ممکن اقدامات لازم را انجام دهند .

    |

    نظرات کاربران