در حال بارگذاری ...
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه مسکونی ۲۸۸ واحدی گلشهر در استان زنجان

    جمع این واحدها با زیربنای ۴۳ هزار و ۶۶۶ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۸۴۰ میلیارد در ۶ بلوک ۴۸ واحدی ساخته خواهند شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ همزمان با اعیاد شعبانیه پروژه مسکونی ۲۸۸ واحدی گلشهر با حضور مسئولان عالی رتبه استان زنجان کلنگ زنی و عملیات اجرایی آن آغاز شد .

    همزمان با اعیاد شعبانیه پروژه مسکونی  ۲۸۸ واحدی گلشهر با حضور حضرت آیت الله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و حوزه نمایندگی ولی فقیه در این نهاد ، حقیقی استاندار زنجان ، بیات منش مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان ، صنعتی منفرد مدیرکل بنیاد مسکن استان و جمعی از مدیران استانی کلنگ زنی و عملیات اجرایی آن آغاز شد .

    بنابراین گزارش جمع این واحدها با زیربنای ۴۳ هزار و ۶۶۶ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۸۴۰ میلیارد در ۶ بلوک ۴۸ واحدی ساخته خواهند شد .




    مطالب مرتبط

    هم اکنون در شهرها و روستاها ۴۹۳ هزار و ۱۵۵ واحد در دست اجرا قرار دارد .  

    |

    ورود بسیج به اقناع سازی و ترغیب مردم در محلات هدف بازآفرینی شهری برای نوسازی واحدهای مسکونی بسیار اهمیت دارد . 

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، حمیدرضا سهرابی ، معاون امور مسکن و عمران شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت ...

    |

    تا خرداد سال جاری بیش از ۲۶۴ میلیارد ریال برای این پروژه هزینه شد و اعتبار مصوب سال ۱۴۰۲ نیز بیش از ۸۶ میلیارد ریال و تخصیص اعتبار هم ۸۶ میلیارد ریال بوده است .

    |

    در صورت کم کاری سازندگان و پیمانکاران در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان برخورد لازم انجام خواهد شد چرا که اداره کل راه و شهرسازی استان نماینده متقاضیان است و نسبت به اجرای سریع پروژه‌ها و تحویل سریع و به موقع واحدهای مسکونی بسیار جدی است .

    |

    نظرات کاربران