در حال بارگذاری ...
  • افتتاح و تحویل ۵ هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید پرند

    در پروسه تحویل مساکن مهر بخش احداث ساختمان و خدمات برعهده ما بوده ولی بخش دیگر که پرداخت تعهدات مالی و تحویل واحد بوده برعهده مردم است . مشکلی که ما در حال حاضر با آن روبه‌رو هستیم عدم تحویل واحدهای آماده از سوی متقاضیان است که بخش عمده‌ای از آن به دلیل دست به دست شدن واحدها و اقدامات دلالان خانه است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون وزیر راه و شهرسازی گفت : در خصوص واحدهای مسکن مهر و جلوگیری از دلالی در آنها ، تمام واحدهایی که خدمات‌شان تأمین شده و آماده تحویل هستند در صورت عدم مراجعه به موقع مالکان هزینه نگهداری در زمان تحویل از مالک اخذ شود .

    حبیب اله طاهرخانی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید امروز با حضور در مراسم افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های عمرانی شهر جدید پرند از افتتاح و تحویل ۵ هزار واحد مسکن مهر در این شهر جدید در جمع خبرنگاران خبر داد و اظهار کرد : در این دوره استراتژی اصلی وزارت راه و شهرسازی تحویل و فروش اقساطی مسکن مهر بوده است تا بتوانیم هرچه سریع‌تر به روند خانه‌دار شدن مردم کمک کنیم .

    وی ادامه داد : در پروسه تحویل مساکن مهر بخش احداث ساختمان و خدمات برعهده ما بوده ولی بخش دیگر که پرداخت تعهدات مالی و تحویل واحد بوده برعهده مردم است . مشکلی که ما در حال حاضر با آن روبه‌رو هستیم عدم تحویل واحدهای آماده از سوی متقاضیان است که بخش عمده‌ای از آن به دلیل دست به دست شدن واحدها و اقدامات دلالان خانه است . بر این اساس اعلام کردیم واحدهایی که تمامی خدمات‌شان تأمین شده و آماده تحویل هستند در صورت عدم مراجعه به موقع مالکان هزینه نگهداری واحدها در زمان تحویل از مالک اخذ شود .

    مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید تأمین دسترسی‌های شهر جدید پرند را جزو اولویت‌های اصلی این شهر جدید دانست و گفت : حمل و نقل ریلی بخش ویژه‌ای را در تأمین دسترسی‌های پرند به خود اختصاص می‌دهد. در حال حاضر دو خطه کردن خط آهن تهران – پرند در دستور کار قرار دارد . این در حالی است که هم اکنون ۲۲ رام قطار به صورت روزانه مسافرین را بین شهر جدید پرند و کلانشهر تهران جابه‌جا می‌کنند.

    این مقام مسئول در خصوص آخرین وضعیت پروژه مترو پرند گفت : خوشبختانه با توافقی که با متروی تهران به عنوان مجری طرح در نحوه تأمین پروژه داشته‌ایم ، قرار است بخشی از هزینه اجرای طرح تا ۱۷۴ میلیارد تومان از سوی شرکت عمران پرداخت شود . هم اکنون هماهنگی‌هایی در خصوص ایجاد دسترسی از کنارگذر جنوبی تهران برای شهر جدید پرند داشته‌ایم که تلاش داریم هرچه سریع‌تر به نتیجه برسد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر جدید مهستان ضمن تاکید بر تکمیل پرونده مسکن مهر از افتتاح ...

    |

    با توجه به تاکید وزیر راه و شهرسازی در خصوص موضوع نصب دوربین روی پروژه‌های نهضت ملی مسکن از سایت های آماده سازی و همچنین سایت‌های اجرایی مسکن حتی مساکن مهر باقیمانده ، نصب دوربین با زاویه دید مناسب در اولویت قرار بگیرد .

    |

    زمانی که از پیمانکاران بدعهد پروژه‌های واحدهای مسکونی را گرفتیم ، متقاضیان گمان می‌کردند که پروژه بر زمین خواهد ماند اما از پیمانکاران خوش‌نام داخلی برای ادامه دادن روند پروژه دعوت کردیم و کار با آنها پیش رفت .

    |

           

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، ۵ هزار و ۲۳۰ واحد تکمیل شده مسکن مهر شهر جدید پردیس در دولت سیزدهم با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح و تحویل شد .

    |

    نظرات کاربران