در حال بارگذاری ...
  • انتصاب عباس شفیعی به عنوان عضو جدید هیئت‌ مدیره شرکت بازآفرینی شهری ایران

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، با حکم وزیر راه و شهرسازی ، عباس شفیعی به سمت عضو جدید هیئت‌مدیره شرکت بازآفرینی شهری ایران منصوب شد .

    مهندس محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در حکمی عباس شفیعی را به سمت عضو جدید هیئت‌مدیره شرکت بازآفرینی شهری ایران ، منصوب کرد .

    متن حکم به شرح زیر است : به موجب این حکم مستند به مصوبه شماره ۲۲۸.۳.ص مورخ ۱۳۹۸.۱.۲۸ مجمع عمومی عادی بطور فوق‌العاده شرکت بازآفرینی شهری ایران و به استناد مفاد بند "۳" ماده (۱۳) و ماده (۱۵) اساسنامه شرکت ، جنابعالی را به عنوان عضو هیئت‌مدیره  شرکت مذکور برای مدت ۲ سال منصوب می نمایم .

    توفیق شما را از خداوند متعال خواستارم .
     




    مطالب مرتبط

    به فضل الهی در سالی که رو به پایان است با همکاری شهرداری‌ها و همت شهرداران اقدامات ارزشمندی در محلات هدف بازآفرینی و به ویژه در عرصه نوسازی مسکن و کاهش سقف‌های لرزان و ناپایدار صورت پذیرفت و آمار صدور پروانه به بالاترین رکورد ده سال اخیر رسید .

    |

    جهش چشمگیر میزان نوسازی مردمی مسکن نسبت به سنوات گذشته و پیشبرد پروژه‌های مختلف محرومیت‌زدایی شامل مدارس ، درمانگاه‌ها و کتابخانه‌ها در بافت‌های فرسوده و به ویژه در سکونتگاه‌های غیررسمی از جمله این اقدامات مهم محسوب می‌شود .

    |

    وزیر راه و شهرسازی همواره بر همکاری با شهرداری‌ها تاکید دارد و از شهرداری‌ها به عنوان شرکای راهبردی وزارت راه و شهرسازی یاد می‌کند . در دولت سیزدهم همکاری و ارتباط تنگاتنگی بین شرکت بازآفرینی شهری ایران و شهرداری‌های سراسر کشور به وجود آمد و در این دوره شهرداری‌ها با ...

    |

    شرکت بازآفرینی شهری ایران با اتکا به تجارب دهه‌های گذشته و در یک تعامل سازنده با وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نسبت به تدوین این سند اقدام کرد که مراتب آن پس از طی جلسات کارشناسی با دفاتر تخصصی معاونت معماری و شهرسازی وزارت متبوع در قالب «مجموعه راهکارهای تشویقی ...

    |

    اجرای مصوبه تامین مالی مرمت و مقاوم سازی واحدهای مسکونی در بافت‌های تاریخی نیازمند ضوابط شهرسازانه‌ای بود تا کار را تسهیل کند و مصوبه راهکارهای تشویقی با هدف تقویت سکونت در بافت‌های تاریخی - فرهنگی کشور که در پنجمین جلسه شورای عالی شهرسازی و معماری ایران در سال جاری به ...

    |

    نظرات کاربران