در حال بارگذاری ...
  • بسته شدن پرونده مسکن مهر ۵ استان تا پایان شهریورماه

    بر اساس بخشنامه‌ وزیر و مصوبه شورای مسکن به‌منظور جلوگیری از تعطیلی پروژه‌ها و تکمیل واحدها تعهد کرده‌ایم که مابه‌التفاوت ناشی از افزایش قیمت برخی از نصبیات را بپردازیم .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، اصغری مهرآبادی با اشاره به پایان پروژه مسکن مهر در استان‌های یزد ، زنجان و چهارمحال و بختیاری از بسته شدن پرونده مسکن مهر در ۵ استان دیگر تا پایان شهریورماه جاری خبر داد .

    احمد اصغری مهرآبادی ، قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر در حاشیه سفر به استان خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اشاره به اینکه پرونده پروژه‌های مسکن مهر در استان‌های یزد ، زنجان و چهارمحال و بختیاری بسته شده است و در استان‌های قم ، مرکزی ، کهگیلویه و بویر احمد ، سیستان و بلوچستان و بوشهر نیز تا پایان شهریورماه بسته خواهد شد ، گفت : برنامه‌ریزی کرده‌ایم که تا پایان سال جاری واحدهای مسکن مهر در سراسر کشور را تکمیل یا تعیین تکلیف کنیم .

    وی ابراز امیدواری کرد با پیگیری‌های جدی وزیر راه و شهرسازی و همکاری معاونان وی بتوان تکلیف واحدهای باقی‌مانده از این طرح به‌زودی روشن کرد .

    قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه ساخت بخش زیادی از واحدهای مسکن مهر تمام‌شده و تنها نصبیات آن‌ها باقی‌مانده است ، گفت : بر اساس بخشنامه‌ وزیر و مصوبه شورای مسکن به‌منظور جلوگیری از تعطیلی پروژه‌ها و تکمیل واحدها تعهد کرده‌ایم که مابه‌التفاوت ناشی از افزایش قیمت برخی از نصبیات را بپردازیم .

    وی بابیان اینکه این تصمیم تأثیر مثبتی در تحرک بخشی دوباره پروژه‌ها داشته است بر ضرورت حمایت مالی تعهد یاد شده به‌منظور تسریع در اتمام واحدهای باقی‌مانده تأکید کرد و گفت : در قانون بودجه مصوبات خوبی به نفع مسکن مهر آمده است اما باید دید این مصوبات تا چه اندازه محقق می‌شود .




    مطالب مرتبط

    رسیدگی به محلات بافت ناکارآمد شهری با گونه تاریخی و سکونتگاه‌های غیر رسمی در شوشتر از جمله برنامه‌های بازآفرینی شهری در این شهرستان است . یکی از مشکلات مهم در حوزه تسهیلات بافت فرسوده نداشتن سند مالکیت متقاضیان در بافت ناکارآمد شهری است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با حضور در سایت ۲۳ هکتاری نهضت ملی مسکن ، روند ساخت ۳۳۶ خانه یک طبقه حیاط دار جایگزین مسکن ...

    |

    تمام پروژه هشت هزار و ۱۱۲ واحدی نهضت ملی مسکن اراک تاکنون پنج درصد پیشرفت فیزیکی داشته که در طول سه سال ، این طرح به علت متصل نشدن به منابع بانکی، عقب ماندگی داشته و پروژه پیشرفت لازم را نداشته است .

    |

    هم اکنون بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در فرایند ساخت قرار گرفته است که بخشی از آنها تکمیل و تحویل شده و بخشی نیز در مراحل مختلف ساخت قرار دارد . در دولت سیزدهم ۱۰۰ هزار هکتار زمین برای تولید مسکن تامین شده که نیمی از آنها شهری و نیم دیگر روستایی است .

    |

    تلاش کردیم تا هم زمان با جذب منابع و همچنین هزینه کرد منابع صندوق برای نهضت ملی مسکن برای ماه‌های پیش رو پیش‌بینی‌های مستمر داشته باشیم تا دچار محدودیت منابع نشویم .

    |

    نظرات کاربران