در حال بارگذاری ...
  • ارتقای خدمات و امکانات در شهرهای جدید با فروش عرصه‌های مسکن مهر

    قطعا شرایط شهرهای گوناگون با یکدیگر تفاوت داشته و توانایی شهروندان نیز متنوع است اما این بدان معنا نیست که در برخی شهرها به هیچ وجه ظرفیت فروش عرصه وجود ندارد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص بحث فروش عرصه‌های مسکن مهر گفت : این مسئله که تا چندی پیش برای ما به عنوان مشکل محسوب می‌شد امروز به یک فرصت تبدیل شده و باید مورد توجه قرار گیرد چرا که ما می‌توانیم از نقدینگی حاصل از این امر در رشد و ارتقای خدمات و امکانات شهرها بهره‌مند شویم .

    جلسه بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های مسکن مهر در بخش های تحویل ، فروش اقساطی ، واگذاری عرصه و برنامه اقدام ملی تولید و عرضه مسکن شهرهای جدید استان تهران و البرز شامل پردیس ، پرند و هشتگرد با حضور حبیب اله طاهرخانی معاون وزیر راه و شهرسازی ، حسن روانفر ، صادق اکبری و محمود رحیمی اعضای هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید ، مدیران عامل شهرهای مذکور و سایر مدیران و مسئولان بخش های ذی ربط برگزار شد .

    طاهرخانی در این جلسه با تأکید بر اهمیت تعیین تکلیف و اتمام هرچه سریعتر پروژه های مسکن مهر در شهرهای جدید باقیمانده بیان کرد : در حال حاضر به غیر از شهرهای جدید پرند ، پردیس و هشتگرد ، شهر جدید دیگری دارای مشکل حاد و جدی در حوزه مسکن مهر نیست که این موارد نیز باید با برنامه ریزی دقیق و مناسب تا پایان امسال به مرحله قابل توجهی برسد .

    وی در این باره افزود : قطعا تعیین تکلیف عرصه های مسکن مهر یکی از وظایف اصلی شرکت ها به شمار می رود چراکه به عنوان حقوق دولتی محسوب شده و باید مورد پیگیری قرار بگیرد . نبود استقبال از خرید عرصه های مسکن مهر در برخی شهرهای جدید به دلیل عدم توجیه مناسب مالکان بوده و باید از سوی شرکت ها انجام پذیرد .

    مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید اخذ اسناد تفکیکی از سازمان اسناد را گام دوم در این حوزه دانست و گفت : قطعا شرایط شهرهای گوناگون با یکدیگر تفاوت داشته و توانایی شهروندان نیز متنوع است اما این بدان معنا نیست که در برخی شهرها به هیچ وجه ظرفیت فروش عرصه وجود ندارد .

    طاهرخانی درخصوص برنامه اقدام ملی عرضه و تولید مسکن نیز با تأکید بر آغاز هرچه سریعتر و به نتیجه رساندن پروژه های مشارکتی بیان کرد : تمامی واحدها در این پروژه باید بدون کوچکترین مشکل ظاهری و فنی احداث و افتتاح شود و موارد نظیر طرح مسکن مهر را به همراه نداشته باشد .

    گفتنی است در این جلسه مهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس ، داود صفدری مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد و محسن وطن خواهی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند نیز به ارائه گزارش آخرین وضعیت پروژه های مسکن مهر و برنامه اقدام ملی عرضه و تولید مسکن پرداختند .




    مطالب مرتبط

    با توجه به تاکید وزیر راه و شهرسازی در خصوص موضوع نصب دوربین روی پروژه‌های نهضت ملی مسکن از سایت های آماده سازی و همچنین سایت‌های اجرایی مسکن حتی مساکن مهر باقیمانده ، نصب دوربین با زاویه دید مناسب در اولویت قرار بگیرد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر جدید مهستان ضمن تاکید بر تکمیل پرونده مسکن مهر از افتتاح ...

    |

    در بسته افتتاح جدید و در نشستی که با حضور معاون عمرانی استاندار تهران و مدیران عامل دستگاه‌های خدمات‌رسان آب ، برق ، گاز در پرند برگزار شد ، مقرر شده است تا با انجام به موقع اقدامات دستگاه‌های خدمات‌رسان ، حدود ۷۰۰ واحد باقیمانده مسکن مهر تعاونی‌ها و همچنین یکهزار و ۲۰۰ ...

    |

    زمانی که از پیمانکاران بدعهد پروژه‌های واحدهای مسکونی را گرفتیم ، متقاضیان گمان می‌کردند که پروژه بر زمین خواهد ماند اما از پیمانکاران خوش‌نام داخلی برای ادامه دادن روند پروژه دعوت کردیم و کار با آنها پیش رفت .

    |

           

    |

    نظرات کاربران