در حال بارگذاری ...
  • وزارت دفاع پشتیبان دولت در تولید مسکن و اشتغال

    ظرفیت های ساخت و ساز و همچنین ظرفیت های قانونی خوبی از جمله انتقال پادگان ها وجود دارد که از آنها نهایت استفاده خواهد شد . در عین حال از ظرفیت های وزارت راه ، بانک ها و سایر مجموعه ها برای احداث ۱۰۰ هزار واحد مسکونی بهره می بریم .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، امیرسرتیپ حاتمی با اعلام این مطلب که وزارت دفاع در امر تولید مسکن ، اشتغال و سایر سیاست های دولت ، همگام با دولت قدم برمی‌دارد ، گفت : در تولید مسکن به رونق تولید ، اشتغال و سایر سیاست‌های دولت کمک خواهیم کرد و با همکاری صمیمانه و خواست صادقانه تلاش می‌کنیم تا در دو سال باقیمانده دولت بتوانیم این طرح را محقق کنیم .

    امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در مراسم امضا تفاهم نامه احداث ۱۰۰ هزار واحد مسکونی بین وزارت راه و وزارت دفاع به منظور تامین بخشی از نیاز نیروهای مسلح به مسکن اعلام کرد : در حوزه مسکن با حضور مهندس اسلامی ، شاهد فعالیت های جدیدی هستیم . مسکن دغدغه مهمی برای همه اقشار جامعه است و به همین دلیل نیز برای دولت و رییس جمهوری اولویت و ضرورت شده است .

    امیر حاتمی تصریح کرد : در نیروهای مسلح بنا بر تدبیر مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا همه فرماندهان تلاش می‌کنند تا به موضوع رونق تولید مسکن کمک کنند . افتخار می کنیم که در رفع دغدغه مسکن سهمی داشته باشیم . همچنین بر اساس این تفاهم نامه ، همه مجموعه ها اعم از نیروهای مسلح ، ارتش ، سپاه ، وزارت دفاع و ستاد کل نیروهای مسلح از همه ظرفیت ها استفاده خواهند کرد .

    امیرسرتیپ حاتمی گفت : ظرفیت های ساخت و ساز و همچنین ظرفیت های قانونی خوبی از جمله انتقال پادگان ها وجود دارد که از آنها نهایت استفاده خواهد شد . در عین حال از ظرفیت های وزارت راه ، بانک ها و سایر مجموعه ها برای احداث ۱۰۰ هزار واحد مسکونی بهره می بریم .

    وی این اقدام را گامی برای ارتقای معیشت نیروهای مسلح عنوان کرد و گفت : در امر تولید مسکن به رونق تولید ، اشتغال و سایر سیاست های دولت کمک خواهیم کرد و با همکاری صمیمانه و خواست صادقانه تلاش می کنیم تا در دو سال باقیمانده دولت بتوانیم این طرح را محقق کنیم .




    مطالب مرتبط

    به نظر می‌رسد ، در آینده نزدیک هدف‌گذاری‌های جدیدی که در دولت سیزدهم در بخش مسکن انجام شده است به نتیجه مثبتی منجر شود که اثرات آن را مردم نیز شاهد خواهند بود .

    |

    واحدهای مسکونی نیروهای مسلح ، ذیل تفاهم نامه مابین وزارت دفاع و وزارت راه و شهرسازی و در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان ساخته می شود و در سایر شهرستانهای استان نیز برنامه ریزی لازم جهت تامین زمین و تعریف پروژه صورت می گیرد .

    |

    طرح نهضت ملی مسکن یکی از طرح هایی است که تولید در آن با مشارکت مردم صورت می گیرد و می توان این طرح را نمونه ای بارز بر شعار سال ۱۴۰۳ که توسط مقام معظم رهبری نامگذاری شده است ، دانست چرا که نقطه آغاز و پیشرفت این طرح ، حضور و مشارکت مردم در پیشرفت پروژه هاست .

    |

    در راستای اجرا و تحقق شعار سال ۱۴۰۳ و عمل به منویات رهبر انقلاب ، مردمی سازی مسکن و تولید توسط مردم در دستور کار این اداره کل خواهد بود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مشاور وزیر راه و شهرسازی از برنامه امضای دستورالعمل احداث مسکن نیروهای مسلح بین وزارت راه و شهرسازی و وزارت دفاع ، پشتیبانی ...

    |

    نظرات کاربران