در حال بارگذاری ...
  • واگذاری اراضی مسکن مهر شهر جدید هشتگرد با تخفیف ویژه

    تاکنون ۱۵ هزار واحد مسکونی در این شهر تحویل متقاضیان شده که برنامه انتقال مالکیت زمین‌های ۹۹ ساله و مسکن مهر برای چهار هزار متقاضی اجرا شده و در صورت استقبال ، فروش زمین را به سایر واحدها نیز تعمیم خواهیم داد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد اعلام کرد که اراضی مسکن مهر شهر جدید هشتگرد با تخفیف ویژه به متقاضیان واگذار می‌شود .

    داود صفدری ، اظهار داشت : با توجه به اینکه مالکیت زمین و عرصه مسکن مهر با دولت است ، ساکنان مسکن مهر می‌توانند با مراجعه به شرکت عمران شهر جدید هشتگرد برای خرید این اراضی اقدام کنند . واگذاری اراضی به مردم موجب ارزش افزوده ملک خواهد شد ضمن آنکه تخفیف ۳۰ درصدی قیمت ملک و پرداخت قسطی پنج ساله منظور شده است .

    صفدری افزود : تا پیش از این عرصه (زمین) مسکن مهر متعلق به دولت و اعیان (واحد مسکونی) مربوط به افراد بود که از این به بعد با واگذاری عرصه به مردم مالکیت آنها تام خواهد شد . برای رفاه و آرامش مردم در شهرجدید هشتگرد پروژه‌های مختلفی مانند تکمیل خط ریلی شهر جدید هشتگرد - کرج ، طراحی فضای رودخانه ، تأمین زیرساخت‌های رفاهی و عمومی ، تکمیل پروژه‌های فرهنگی ، آموزشی و درمانی پیش بینی شده است .

    صفدری گفت : تأمین زیرساخت‌های لازم و خدمات رفاهی مناسب از مهمترین دلایل ایجاد ارزش افزوده در شهر جدید هشتگرد است . در همین راستا شرکت عمران شهر جدید هشتگرد به منظور سهیم شدن بیشتر شهروندان در ارزش افزوده شهر همگام با قانون ، واگذاری زمین مسکن مهر را با شرایط و تخفیف ویژه در دستور کار قرار داده است .

    صفدری با بیان اینکه واگذاری زمین مختص افرادی است که مسکن خود را تحویل گرفته‌اند، می‌باشد ، گفت : تاکنون ۱۵ هزار واحد مسکونی در این شهر تحویل متقاضیان شده که برنامه انتقال مالکیت زمین‌های ۹۹ ساله و مسکن مهر برای چهار هزار متقاضی اجرا شده و در صورت استقبال ، فروش زمین را به سایر واحدها نیز تعمیم خواهیم داد .

    مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد افزود: با تثبیت مالکیت عرصه و اعیان ملک متقاضیان مسکن مهر، علاوه بر سهولت نقل و انتقال ، زمینه‌ی افزایش ارزش افزوده ملک هم فراهم خواهد آمد . درآمد حاصل از فروش عرصه این ملک‌ها طبق برآورد انجام شده رقمی حدود ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال خواهد بود که این درآمد صرف توسعه فضاهای عمومی سطح پروژه مسکن مهر خواهد شد .

    در اجرای طرح مسکن مهر ساخت ۵۱ هزار واحد مسکونی در شهر جدید در دستور کار قرار گرفته که بیشتر این واحدها تکمیل شده‌اند .




    مطالب مرتبط

    رسیدگی به محلات بافت ناکارآمد شهری با گونه تاریخی و سکونتگاه‌های غیر رسمی در شوشتر از جمله برنامه‌های بازآفرینی شهری در این شهرستان است . یکی از مشکلات مهم در حوزه تسهیلات بافت فرسوده نداشتن سند مالکیت متقاضیان در بافت ناکارآمد شهری است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با حضور در سایت ۲۳ هکتاری نهضت ملی مسکن ، روند ساخت ۳۳۶ خانه یک طبقه حیاط دار جایگزین مسکن ...

    |

    هم اکنون بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در فرایند ساخت قرار گرفته است که بخشی از آنها تکمیل و تحویل شده و بخشی نیز در مراحل مختلف ساخت قرار دارد . در دولت سیزدهم ۱۰۰ هزار هکتار زمین برای تولید مسکن تامین شده که نیمی از آنها شهری و نیم دیگر روستایی است .

    |

    تلاش کردیم تا هم زمان با جذب منابع و همچنین هزینه کرد منابع صندوق برای نهضت ملی مسکن برای ماه‌های پیش رو پیش‌بینی‌های مستمر داشته باشیم تا دچار محدودیت منابع نشویم .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سعید غفوری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در نشست خبری که با موضوع ارایه گزارشی از عملکرد ...

    |

    نظرات کاربران