در حال بارگذاری ...
  • برنامه اقدام ملی و فروش اقساطی مسکن مهر ، موتور حرکتی شرکت عمران شهرهای جدید

    ما در بحث فروش اقساطی ظرفیت بالایی داشته و باید هرچه سریعتر در این زمینه به نتیجه مشخص و اهداف تعیین شده برسیم .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون وزیر راه و شهرسازی ، آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های برنامه اقدام ملی تولید و عرضه مسکن را مهم‌ترین بخش این برنامه دانست و گفت : از مجموع ۲۰۰ هزار واحد ، ۱۴۵ هزار واحد (معادل ۷۳ درصد) تاکنون مکانیابی و تعیین و تکلیف شده و ۵۵ هزار واحد باقیمانده (برابر با ۲۷ درصد) در مرحله کارشناسی و اخذ مجوزهای لازم هستند .

    نشست هم اندیشی مدیران عامل شهرهای جدید اندیشه ، پرند ، پردیس ، هشتگرد ، امیرکبیر ، بهارستان ، فولادشهر ، صدرا ، سهند ، عالیشهر و گلبهار روز چهارشنبه ۱۹ تیرماه با حضور حبیب اله طاهرخانی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با محوریت ارائه گزارش شهرها از آخرین وضعیت پروژه های مسکن مهر ، برنامه اقدام ملی تولید و عرضه مسکن، درآمد، برنامه افتتاح و آغاز عملیات اجرایی شهرها به مناسبت هفته دولت برگزار شد .

    طاهرخانی در این جلسه با بیان اینکه برنامه اقدام ملی و بحث فروش اقساطی پروژه های مسکن مهر به عنوان موتور حرکتی شرکت عمران شهرهای جدید محسوب می شوند گفت : در این راستا شهرها و مجموعه ستاد شرکت مادر باید تلاش خود را افزایش داده و با بالابردن شتاب عملیات اجرایی ، این برنامه ها را هرچه سریع تر به نتیجه قابل قبولی برسانند .

    مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با تأکید بر اینکه وزیر راه و شهرسازی نسبت به انجام اقدامات و پیشبرد اهداف در حوزه فروش اقساطی و برنامه اقدام ملی حساسیت بسیار بالایی دارد گفت : ما در بحث فروش اقساطی ظرفیت بالایی داشته و باید هرچه سریعتر در این زمینه به نتیجه مشخص و اهداف تعیین شده برسیم .

    معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه سخنان خود آغاز عملیات پروژه های ساخت در برنامه اقدام ملی تولید و عرضه مسکن را مهمترین بخش این برنامه دانست و گفت : از مجموع ۲۰۰ هزار واحد ، ۱۴۵ هزار واحد (معادل ۷۳ درصد) تاکنون مکانیابی و تعیین و تکلیف شده و ۵۵ هزار واحد باقیمانده (برابر با ۲۷ درصد) در مرحله کارشناسی و اخذ مجوزهای لازم هستند .

    وی با تأکید بر اینکه افزایش تعداد پروژه های ساخت از مسائل ویژه در دستور کار شرکت عمران شهرهای جدید به شمار می رود گفت : تمامی قراردادهای مربوط به ساخت باید تا هفته دولت عملیاتی شده و به مرحله خوبی برسد ، از این رو از تمامی شهرها انتظار داریم با دقت و تلاش لازم و برنامه ریزی مناسب این پروژه ها را به جایگاه قابل قبولی برسانند . در این راستا رضایت مردم و بازتاب اقدامات صورت گرفته در شهرها نکته بسیار مهمی است که باید با اجرای نظم و کنترل رفتار نیروهای زیرمجموعه به بهترین شکل گزارش شود .

    این مقام مسئول نحوه مواجهه با مردم و پیمانکاران را امری بسیار مهم و با اهمیت در این حوزه دانست و گفت : نیروهایی که در صف اول برخورد با مردم هستند باید کاملا توجیه شده و تمامی ناهماهنگی های موجود در سیستم مدیریت باید از میان برداشته شود .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سعید غفوری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در نشست خبری که با موضوع ارایه گزارشی از عملکرد ...

    |

    بخشی از عملکرد مجموعه وزارت راه و شهرسازی در شرکت عمران شهرهای جدید در دولت سیزدهم در تامین زمین و احداث واحدهای مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن شامل مشارکت در تهیه ، بررسی و تصویب طرح‌های توسعه شهری ، اخذ مجوزهای لازم ، تکمیل مدارک حقوقی ، تامین زیرساخت‌ها ، تامین خدمات ...

    |

    تعاونی‌ها باید همکاری لازم را برای تکمیل واحدهای باقیمانده انجام دهند تا تکمیل این واحدها که مورد تأکید رئیس‌جمهوری و مطالبه مردمی است ، تسریع یابد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر جدید مهستان ضمن تاکید بر تکمیل پرونده مسکن مهر از افتتاح ...

    |

    با توجه به تاکید وزیر راه و شهرسازی در خصوص موضوع نصب دوربین روی پروژه‌های نهضت ملی مسکن از سایت های آماده سازی و همچنین سایت‌های اجرایی مسکن حتی مساکن مهر باقیمانده ، نصب دوربین با زاویه دید مناسب در اولویت قرار بگیرد .

    |

    نظرات کاربران