در حال بارگذاری ...
  • افتتاح هفت پروژه مسکن مهر در خراسان شمالی با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، هفت پروژه مسکن مهر خراسان شمالی با ۴۰۸ واحد مسکونی و اعتباری بالغ بر ۲۸۰ میلیارد ریال به صورت نمادین با حضور احمد اصغری مهر آبادی قائم مقام وزیر در مسکن مهر و عمادیان فر معاون بازآفرینی اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی ظهر امروز افتتاح شد .

    از مجموع پروژه‌های قابل افتتاح در استان پنج پروژه با ۳۶۸ واحد در شهرستان بجنورد و دو پروژه با ۴۰ واحد در شهرستان شیروان از پروژه های قابل افتتاح است .

    گفتنی است : از این پروژه‌ها پنج پروژه به صورت تفاهم نامه سه جانبه و دو پروژه به صورت خود مالکی اجرا شده است و چهار پروژه بازآفرینی شهری خراسان شمالی با اعتباری بالغ بر ۱۰۲ میلیارد و ۱۴۸ میلیون ریال نیز افتتاح شد .




    مطالب مرتبط

    رسیدگی به محلات بافت ناکارآمد شهری با گونه تاریخی و سکونتگاه‌های غیر رسمی در شوشتر از جمله برنامه‌های بازآفرینی شهری در این شهرستان است . یکی از مشکلات مهم در حوزه تسهیلات بافت فرسوده نداشتن سند مالکیت متقاضیان در بافت ناکارآمد شهری است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از موافقت با الحاق ۳۶ هکتار به محدوده شهرهای اسفراین ، شیروان و زیارت در راستای نهضت ملی ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با حضور در سایت ۲۳ هکتاری نهضت ملی مسکن ، روند ساخت ۳۳۶ خانه یک طبقه حیاط دار جایگزین مسکن ...

    |

    هم اکنون بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در فرایند ساخت قرار گرفته است که بخشی از آنها تکمیل و تحویل شده و بخشی نیز در مراحل مختلف ساخت قرار دارد . در دولت سیزدهم ۱۰۰ هزار هکتار زمین برای تولید مسکن تامین شده که نیمی از آنها شهری و نیم دیگر روستایی است .

    |

    شهر نطنز یکی از مراکز تاریخی ، فرهنگی ، مذهبی و گردشگری است که توانسته زیبایی‌ها و جاذبه‌های فراوانی را برای گردشگران ایجاد کند که یکی از این جاذبه‌ها ، مراکز خرید و بازارهای سنتی است، لذا اجرای اقدامات ویژه در حوزه بازآفرینی شهری برای این شهرستان بسیار حائز اهمیت است .  

    |

    نظرات کاربران