در حال بارگذاری ...
  • فرصت استثنایی برای ساکنان بافت‌های ناکارآمد در شهرستان قدس

    بیش از ۲۰۰۰ هکتار از اراضی شهر قدس اوقافی است که هزار هکتار آن متعلق به شهروندان است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ با پیگیری‌های انجام شده و تنفیذ و تأیید نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف کشور ، شهروندان شهر قدس می‌توانند برای دریافت سند تک برگ و استفاده از تسهیلات بافت‌های فرسوده اقدام کنند .

    ایوب اسدالهی رئیس منطقه غرب استان تهران با تأیید این خبر گفت : ۸۰ درصد املاک این شهرستان موقوفه است که طی چند سال گذشته به جهت دریافت تسهیلات دچار مشکلات عدیده‌ای بودند امّا در حال حاضر با تنفیذ نماینده ولی فقیه و کمک سازمان اوقاف امکان دریافت سند تک برگ مهیا شده است .

    اسدالهی در ادامه افزود : بیش از ۲۰۰۰ هکتار از اراضی شهر قدس اوقافی است که هزار هکتار آن متعلق به شهروندان است .

    وی ابراز امیدواری کرد با اجرای قانون فوق‌الذکر شهروندان ساکن در بافت‌های ناکارآمد هر چه زودتر برای تک برگی کردن اسناد و دریافت تسهیلات کم بهره ساخت اقدام کنند .




    مطالب مرتبط

    تخمین زده شده است که در کشور قریب به ۵۰۰ هزار خانه خالی وجود دارد و تاکنون ۱۲۰ هزار واحد مسکونی خالی به سازمان امور مالیاتی معرفی شده‌اند .

    |

    موجرانی که سقف اجاره بها را رعایت نکنند سه برابر اجاره یک ماه جریمه خواهند شد .

    |

    کمیسیون تشخیص ماده ۱۲ استان تهران جهت تنویر اذهان عمومی نسبت به اعلام آمار عملکرد طی سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۳ اقدام کرده است و مطابق قانون اعلام هر رای موات مشروط به دو بار آگهی در روزنامه سراسری به فاصله ۱۰ روز و سپس پی گیری متقاضیان تا سه ماه پس از آگهی دوم است که مطابق با قانون ...

    |

    ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده ۵۲ هزار میلیارد ریال بوده و از مهم ترین شهرستان های عملیاتی استان تهران شامل شهرهای دماوند ، پردیس و رباط کریم است .

    |

    اجرای قانون جامع حدنگار موسوم به (کاداستر) گامی مهم برای پیشگیری از وقوع پدیده زمین‌خواری بشمار می‌رود و دسترسی به اطلاعات زمین‌های ملی را آسان می‌کند ، در این راستا اخذ اسناد تک برگی و تبدیل اسناد دفترچه‌ای اراضی دولتی در سطح شهرستان لنجان به اسناد تک برگ همسو با ...

    |

    نظرات کاربران