در حال بارگذاری ...
  • رفع تصرف ۲۰ هزار متر از اراضی دولتی در شهرستان گنبد

    در استان گلستان بیش از دو هزار و دویست هکتار از اراضی دولتی تحت حفاظت اداره کل راه و شهرسازی قرار دارد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی گلستان بیان داشت : در این ماه نزدیک به ۲۰.۰۰۰ متر از اراضی دولتی در شهرستان گنبد رفع تصرف شد .

    محمود تیموری اظهار داشت : زمین‌های تصرف شده در یک قطعه ۲ هکتاری که توسط برخی افراد متخلف و سودجو تصرف و اقدام به بهره‌برداری کرده بودند ، توسط یگان حفاظت از اراضی اداره کل با اقدامات حقوقی و همکاری مراجع قضایی و نیروی انتظامی رفع تصرف شد و برخورد قانونی و قاطع با متصرفیان صورت گرفت .

    معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان افزود : در استان گلستان بیش از دو هزار و دویست هکتار از اراضی دولتی تحت حفاظت اداره کل راه و شهرسازی قرار دارد .




    مطالب مرتبط

    سیاست ما در صیانت از اراضی دولتی به عنوان بخشی از بیت‌المال همواره بر اقدامات پیشگیرانه بوده که این امر با تلاش‌های همکاران‌مان در یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن میسر شده است .

    |

    شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با شماره تلفن ثابت به شماره ۰۵۱۳۷۶۵۰۱۷۹ و سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی اعلام کنند .

    |

    رویکرد یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن پیشگیری از وقوع تعرض به اراضی دولتی است که در همین راستا و با اقدامات پیشگیرانه در اسفند ماه هیچ تعرضی در استان‌های البرز ، چهارمحال و بختیاری ، زنجان ، قم و گیلان رخ نداده است .

    |

    نیروهای یگان حفاظت در تمام استان‌های کشور و به صورت شبانه‌روزی در حال حفاظت از اراضی دولتی هستند و عملکرد این نیروها بیشتر جنبه پیشگیرانه دارد .

    |

    در گلستان تا کنون برای شهرهای گرگان ، گنبد کاووس ، گمیشان ، علی آباد کتول ، بندر ترکمن ، نوکنده ، سیمین شهر ، آق قلا ، خان ببین ، نگین شهر ، گالیکش ، قرق ، کلاله و مراوه تپه طرح متناسب با تخصیص سرانه آموزشی موردنیاز تهیه شد .

    |

    نظرات کاربران