در حال بارگذاری ...
  • تشریح مراحل دریافت تسهیلات ساخت در بافت‌های فرسوده استان تهران

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران مراحل دریافت تسهیلات ساخت در بافت‌های فرسوده را تشریح کرد .

    رضا نگهبان با اشاره به اینکه متقاضیان باید چهار مرحله را برای دریافت تسهیلات ساخت در بافت های فرسوده طی نمایند گفت : در مرحله اول متقاضی باید با مراجعه به شهرداری از واقع بودن ملک خود در بافت فرسوده  اطمینان حاصل کنند در واقع آنها در این مرحله باید از شهرداری استعلام بگیرند .

    در مرحله دوم با مراجعه به سامانه تسهیلات بهسازی و نوسازی http:// facility.udrc.ir (بارگزاری مدارک شناسایی ، سند مالکیت ، پروانه ساختمان ، استعلام وقوع ملک در بافت ناکارآمد شهری شهرداری ...) ثبت نام و کد رهگیری دریافت نمایند .

    وی ادامه داد : در مرحله سوم متقاضی باید به اداره راه و شهرسازی شهرستان (در شهر تهران مراجعه به سازمان نوسازی شهرداری تهران) مراجعه کند .

    نگهبان با تاکید بر اینکه در این مرحله  متقاضی باید اصل مدارک و همینطور کد رهگیری ثبت نام شده در سامانه را به همراه درخواست دریافت معرفی نامه تسهیلات ساخت به بانک های عامل (صدور معرفی نامه) و تایید توسط اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در اختیار داشته باشد گفت : با تکمیل مدارک و طی نمودن مراحل مذکور متقاضی در مرحله آخر با مراجعه به سرپرستی بانک عامل می تواند تسهیلات را دریافت نماید .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران ضمن تقدیر از اقدام طرح کلید به کلید شهرداری صالحیه در روزهای پایانی سال ۱۴۰۲ از آمادگی ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از آغاز عملیات اجرایی ساخت ۱۸۰ واحد مسکونی در محدوده‌های هدف بازآفرینی شهر صالحیه در ...

    |

    در دولت سیزدهم در حوزه محرومیت‌زدایی و تأمین خدمات زیربنایی و روبنایی بیش از ۳ هزار کیلومتر معابر خاکی محلات کمتر برخوردار سکونتگاه‌های غیررسمی و بافت‌های فرسوده در ۵۳۰ شهر با تأمین قیر رایگان آسفالت شد .

    |

    تخمین زده شده است که در کشور قریب به ۵۰۰ هزار خانه خالی وجود دارد و تاکنون ۱۲۰ هزار واحد مسکونی خالی به سازمان امور مالیاتی معرفی شده‌اند .

    |

    موجرانی که سقف اجاره بها را رعایت نکنند سه برابر اجاره یک ماه جریمه خواهند شد .

    |

    نظرات کاربران