در حال بارگذاری ...
  • تاکید مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن بر تکمیل سریع بانک اطلاعات املاک

    قصد داریم پس از تکمیل پروژه های مسکونی ، در آینده آنها را به مردم واگذار کنیم .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، علی نبیان بر لزوم تسریع در تکمیل بانک اطلاعات املاک ، در ادارات کل راه و شهرسازی کشور تاکید کرد .

    علی نبیان ، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در نشست سراسری آموزشی تخصصی مدیران حراست وزارت راه و شهرسازی کشور با اشاره به اینکه در بودجه سال ۹۸ بخشی از منابع لازم برای اجرای طرح های مسکن پیش‌بینی شده است ، خواستار سرعت بخشی به روند ساخت مساکن مهر شده و اظهار کرد : تلاشمان این است که پرونده مسکن مهر در تمام استان‌ها تا پایان سال جاری به اتمام برسد .

    وی هم چنین با اعلام این مطلب که در طرح اقدام ملی احداث ۴۰۰ هزار واحد در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار دارد افزود : در طرح اقدام ملی ۲۰۰ هزار واحد در شهرهای جدید ، ۱۰۰هزار واحد در قالب پروژه‌های بازآفرینی شهری و ١٠٠ هزار واحد در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اجرا خواهد شد که همزمان با عید سعید غدیر عملیات اجرایی آنها در سراسر کشور آغاز خواهد شد .

    نبیان همچنین به سیاست وزارت راه و شهرسازی در جلوگیری از خام فروشی و ایجاد ارزش افزوده برای واگذاری اراضی ملی اشاره کرد و گفت : قصد داریم پس از تکمیل پروژه های مسکونی ، در آینده آنها را به مردم واگذار کنیم .




    مطالب مرتبط

    شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با شماره تلفن ثابت به شماره ۰۵۱۳۷۶۵۰۱۷۹ و سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی اعلام کنند .

    |

    صیانت از اراضی ملی و دولتی و پیشگیری از تصرف آنها خارج از ساعات اداری و در ایام تعطیل به صورت مستمر انجام می شود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ سرپرست اداره حقوقی و دعاوی اداره کل راه و شهرسازی گلستان گفت : در روزهای اخیر یک قطعه زمین دولتی به مساحت ۴۴۸ متر مربع ...

    |

    بر اساس ظرفیت قانون بودجه در تبصره ۱۱ مبنی بر واگذاری اراضی در قالب مشارکت با سرمایه‌گذاران ، ساخت و ساز توسط سرمایه‌گذاران انجام می‌شود و بخشی از این واحدها برای دهک‌های اول و دوم استفاده می‌شود .

    |

    با افزایش تولید مسکن روستایی که در اولویت نهضت ملی مسکن قرار دارد مساله باز آفرینی شهری مورد تاکید قرار گرفته و متقاضیان خود مالکی با تشویق ، حمایت و کاهش کاغدبازی (بروکراسی های) اداری می توانند تسهیلات بهتری دریافت کنند .

    |

    نظرات کاربران