در حال بارگذاری ...
  • بازدید مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از پروژه‌های عمرانی شهر جدید پرند

    با توجه به تأکیدات معاون وزیر راه و شهرسازی نسبت به تسریع در روند اجرایی پروژه های نیمه تمام ، تابلوهای روزشمار برای تمامی پروژه های در دست اجرا نصب و بر این اساس رو به انجام است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ حبیب‌اله طاهرخانی با حضور در محل پروژه‌های اجرایی شهر جدید پرند ، ضمن شناسایی و بررسی مشکلات و مسائل موجود ، دستورات لازم جهت رفع و پیشبرد هرچه سریعتر اقدامات را صادر کرد .

    حبیب‌اله طاهرخانی ، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید به همراه صادق اکبری ، عضو هیئت‌مدیره و سایر مدیران و مسئولان ذی‌ربط روز سه‌شنبه ۱۵ تیرماه از پروژه‌های عمرانی شهر جدید پرند از جمله مدارس در دست احداث ، ایستگاه های آتش نشانی ، پارک و فضاهای ورزشی روباز ، پروژه های زیربنایی شامل آماده سازی معابر عمومی سطح شهر و در نهایت برنامه اقدام ملی تولید و عرضه مسکن بازدید کردند .

    طاهرخانی همچنین از واحد کارگزاری مسکن مهر مستقر در فاز شش بازدید و ضمن بررسی مشکلات موجود تأکید کرد تا موارد باقیمانده هرچه سریعتر پیگیری و رفع شود .

    با توجه به تأکیدات معاون وزیر راه و شهرسازی نسبت به تسریع در روند اجرایی پروژه های نیمه تمام ، تابلوهای روزشمار برای تمامی پروژه های در دست اجرا نصب و بر این اساس رو به انجام است .

    محسن وطن‌خواهی ، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند در این خصوص اعلام کرد : در بازدید امروز به مدیرکل راه شهرسازی استان تهران نیز تأکید شد تا مشکلات تهیه طرح تفصیلی پروژه های برنامه اقدام ملی هرچه سریعتر رفع و آماده اجرا شود . شهر جدید پرند در برنامه اقدام ملی تولید و عرضه مسکن دارای ۲۶ هزار واحد مسکونی است که تلاش داریم تعداد پنج هزار واحد آن را تا پایان سال جاری به افتتاح برسانیم .

    براساس برنامه ابلاغی تولید ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در شهرهای جدید تا افق ۱۴۰۰ ، ۲۶ هزار واحد برای این شهر جدید برنامه‌ریزی شده که شش هزار واحد آن به روش مشارکت در ساخت و ۲۰ هزار واحد دیگر به روش مشارکت در محله‌سازی احداث خواهند شد .




    مطالب مرتبط

    با توجه به تاکید وزیر راه و شهرسازی در خصوص موضوع نصب دوربین روی پروژه‌های نهضت ملی مسکن از سایت های آماده سازی و همچنین سایت‌های اجرایی مسکن حتی مساکن مهر باقیمانده ، نصب دوربین با زاویه دید مناسب در اولویت قرار بگیرد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر جدید مهستان ضمن تاکید بر تکمیل پرونده مسکن مهر از افتتاح ...

    |

    در بسته افتتاح جدید و در نشستی که با حضور معاون عمرانی استاندار تهران و مدیران عامل دستگاه‌های خدمات‌رسان آب ، برق ، گاز در پرند برگزار شد ، مقرر شده است تا با انجام به موقع اقدامات دستگاه‌های خدمات‌رسان ، حدود ۷۰۰ واحد باقیمانده مسکن مهر تعاونی‌ها و همچنین یکهزار و ۲۰۰ ...

    |

    زمانی که از پیمانکاران بدعهد پروژه‌های واحدهای مسکونی را گرفتیم ، متقاضیان گمان می‌کردند که پروژه بر زمین خواهد ماند اما از پیمانکاران خوش‌نام داخلی برای ادامه دادن روند پروژه دعوت کردیم و کار با آنها پیش رفت .

    |

           

    |

    نظرات کاربران