در حال بارگذاری ...
  • رفع تصرف ۱۶۲۹ متر از اراضی ملی در شهر دلبران شهرستان قروه

    ملک رفع تصرف شده در محدوده شهر دلبران تحت پلاک ۱۲۳ فرعی از ۶۵ اصلی نیز پس از کسب دستور دادستانی با اقدام قاطع از دست متصرفان خارج شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان قروه از رفع تصرف اراضی ملی در شهر دلبران خبر داد . 

    عبدالرضا ابراهیمی فرد گفت : با پیگیری‌های مستمر کارشناسان حقوقی و یگان حفاظت از اراضی ملی این اداره یک هزار و ۶۲۹ متر مربع از اراضی ملی که در سالهای قبل به تصرف افراد سودجو درآمده بوده رفع تصرف شد .

    ابراهیمی فرد ادامه داد : حفظ سرمایه های ملی در اولویت  می باشد و به همین منظور گشت های یگان حفاظت همواره در حال گشت زنی برای رصد اراضی ملی بوده و به محض دریافت اطلاعاتی مبنی بر تصرف این اراضی ، از طریق اداره اقدامات حقوقی و قضایی لازم از جمله هماهنگی های لازم با دادستانی و اخذ دستور دادستان و نهایتاٌ هماهنگی با مراجع انتظامی و اقدام در خصوص رفع تصرف و بازگرداندن اراضی تصرف شده به بیت المال انجام می‌شود .

    رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان قروه افزود : ملک رفع تصرف شده در محدوده شهر دلبران تحت پلاک ۱۲۳ فرعی از ۶۵ اصلی نیز پس از کسب دستور دادستانی با اقدام قاطع از دست متصرفان خارج شد .




    مطالب مرتبط

    به منظور جلوگیری از تصرف اراضی ملی و دولتی در سطح استان اصفهان ، همواره اجرای اقدامات پیشگیرانه در اولویت قرار دارد که براین اساس امسال جهت اطلاع‌رسانی با نصب ۴۱ تابلو ، علائم هشدار دهنده و دیوار نویسی ، هشدارهای لازم اعلام شده تا مردم عزیز استان بدانند کدام اراضی مربوط به ...

    |

    مردم عزیز استان اصفهان در صورت مشاهده موارد مشکوک تعرض و یا تصرف به اراضی ملی و دولتی می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز (۲۴ ساعته) با ارسال پیامک به سامانه ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ موضوع را گزارش کنند تا عوامل یگان حفاظت اراضی استان در سریع‌ترین زمان ممکن اقدامات لازم را انجام دهند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، فرمانده یگان حفاظت از اراضی ملی اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان از رفع تصرف ۲۵۶ متر مربع از اراضی ملی شهرستان سمنان در ...

    |

    قلع و قمع به صورت تخریب دیوار کشی‌ها به میزان ۲۶ مورد بوده است .

    |

    تیم‌های گشت و مراقبت یگان حفاظت اراضی هم در سطح ادارات شهرستان‌ها و هم در ستاد اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان به‌صورت مستمر عرصه‌های دولتی را مورد رصد و پایش قرار می‌دهند و به محض مشاهده هرگونه تخلف بر روی اراضی ملی با متخلفان برخورد قانونی صورت می‌گیرد .

    |

    نظرات کاربران