در حال بارگذاری ...
  • تصویب طرح ۳۵ هکتاری فاز ۱۱ پردیس برای اجرای پروژه‌های اقدام ملی تولید مسکن

    لازم به ذکر است نقشه های طرح مذکور نیز به امضاء اعضای کمیسیون ماده ۵ استانداری تهران رسیده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران پس از جلسه کمیسیون ماده ۵ استانداری از تصویب طرح ۳۵ هکتاری فاز ۱۱ پردیس در اجرای طرح اقدام ملی تولید مسکن خبر داد .

    رضا نگهبان خاطرنشان کرد : در این طرح ۳۶۸۶ واحد برای ۱۱۰۵۸ نفر پیش بینی شده است .

    وی افزود : در طرح ۳۵ هکتاری مذکور ، آماده سازی خدمات مورد نیاز واحدهای مسکونی همانند مراکز آموزشی ، تجاری ، تاسیسات، تجهیزات شهری و فضای سبز پیش بینی شده است .

    لازم به ذکر است نقشه های طرح مذکور نیز به امضاء اعضای کمیسیون ماده ۵ استانداری تهران رسیده است .




    مطالب مرتبط

    هزینه‌ای که مسکن در سبد خانواده دارد بالاترین هزینه است و تلاشی که توسط همه دستگاه‌ها برای خانه‌دار شدن مردم صورت‌می‌گیرد قابل‌تقدیر است و بدانند اجر بزرگ و پاداش عظیم نزد پروردگار دارند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از اجرای ۲۶۵۴ واحد مسکن حمایتی در شهرهای دماوند ، ملارد ، رباط کریم و اسلامشهر خبر داد ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران گفت : مشاوران املاک تا پایان روز جاری فرصت دارند مجوزهای کاغذی خود را به الکترونیک (شناسه ...

    |

    صندوق ملی مسکن به‌عنوان نهاد مالی در حوزه تأمین مالی مسکن کشور ، در کنار استفاده از منابعی مانند آورده متقاضیان ، منابع بانکی و تسهیلات دولتی ، با بهره‌گیری از ظرفیت‌های قانونی مانند صندوق‌های املاک و مستغلات و مسکن و ساختمان اقدام به جذب سرمایه‌های خرد خواهد کرد .

    |

    در سال ۱۴۰۱ تعداد ۱۸۶۵۰ فقره پروانه ساختمانی صادر شده و حال اینکه این تعداد در سال ۱۴۰۲ به عدد ۲۵۹۵۱ پروانه ساختمانی در بافت های فرسوده افزایش پیدا کرده و رشد چهل درصدی را نسبت به سال ۱۴۰۱ نشان‌ می‌دهد .

    |

    نظرات کاربران