در حال بارگذاری ...
  • امضا تفاهمنامه همکاری میان شرکت عمران شهرهای جدید و آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک

    برای هماهنگی و پیگیری و نظارت برحسن اجرای تفاهم نامه و تعیین چارچوب اجرایی و همکاری‌ها ، کمیته مشترکی با حضور نمایندگان طرفین تشکیل خواهد شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، تفاهمنامه همکاری بین شرکت عمران شهرهای جدید و آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با حضور معاونین وزیر راه و شهرسازی به امضا رسید .

    تفاهمنامه همکاری بین شرکت عمران شهرهای جدید به نمایندگی حبیب اله طاهرخانی معاون وزیر راه و شهرسازی و آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به نمایندکی سیدرضا حسینی ، روز شنبه ۲۶ مرداد ماه به منظور تسهیل ارائه خدمات فنی و مهندسی در حوزه مطالعات مورد نیاز و کنترل کیفی فعالیت‌های عمرانی شهر های جدید، با حضور اعضای هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید  امضا شد .

    طبق این تفاهمنامه همکاری در زمینه های مرتبط فنی ، مطالعاتی ، آموزشی ، آزمایشگاهی ، مشاوره فنی و ایجاد امکان پیش بینی و پیشگیری بلایای طبیعی و برقراری تعامل لازم در زمینه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل بین شرکت عمران شهرهای جدید و آزمایشگاه انجام می‌شود .

    بر اساس مفاد تفاهمنامه مذکور مواردی تحت عنوان کمک به معرفی بهتر زمینه های فعالیت آزمایشگاه در سطح شهرهای جدید کشور ، همکاری در ارزیابی و بازنگری و بهبود نظام پژوهش ، مطالعات، برنامه ریزی وطراحی های شهرهای جدید ، کنترل صحت روش ها و مدل‌های مورد عمل شرکت عمران شهرهای جدید در حیطه خدمات آزمایشگاه ، اظهار نظر در مورد مطالعات تهیه شده و موجود شرکت توسط آزمایشگاه حسب درخواست شرکت ، بررسی های دقیق و آزمایشگاهی خاستگاه پروژه‌ها در شهرهای جدید پیش از شروع عملیات اجرایی ، استفاده از ظرفیت موجود در زمینه مطالعات ژئوتکنیک ، بررسی ویژگی های فیزیکی ، شیمیایی و مکانیکی مصالح و فراورده های ساختمانی ، ارائه طرح های اختلاط بهینه برای مخلوط های بتنی و آسفالتی مورد نیاز پروژه ها، مطالعات زمین لغزش و پایداری شیروانی های خاکی ، تهیه طیف و طرح خاستگاه ، پهنه بندی لرزه ای-ژئوتکنیکی ، ارزیابی سازه ای و وضعیت سطوح روسازی ، آزمایشات مکانیک خاک و سنگ و بتن و فولاد ، تعیین مشخصات آزمایشگاهی ، اشاعه و ترویج فرهنگ کنترل کیفی پروژه ها ، ایجاد مرجع فنی نظارتی و حاکمیتی در کنترل کیفیت مصالح ساختمانی از تولید تا عرضه و مصرف ، برگزاری دوره های مشترک و همایش های آموزشی برای کارکنان شرکت و سایر ذینفعان ، داوری و حضور آزمایشگاه در کمیسیون های طبقه بندی خاک حسب درخواست شرکت ، ایجاد بانک اطلاعاتی آزمایشگاهی در سطح شهرهای جدید از جمله زمینه های همکاری بین شرکت عمران شهرهای جدید و آزمایشگاه فنی و مکانیکی خاک به شمار می رود .

    گفتنی است : برای هماهنگی و پیگیری و نظارت برحسن اجرای تفاهم نامه و تعیین چارچوب اجرایی و همکاری‌ها ، کمیته مشترکی با حضور نمایندگان طرفین تشکیل خواهد شد .




    مطالب مرتبط

    در این جلسه ، تعداد ۹ گروه مشارکت مشاوره تراز اول کشور در زمینه‌های همکاری شهرسازی ، طراحی شهری ، اقتصادی ، محیط زیستی و پدافند غیرعامل به بیان رویکردها ، ایده‌های کلان ، روش‌شناسی و ساختارهای مدیریتی پروژه پرداختند .

    |

    هم‌اکنون در استان تهران ، شرکت آزمایشگاه در بیشتر پروژه‌های مربوط به شهرهای جدید حضور مستقیم دارد و همکاری خوبی را با اداره کل راه و شهرسازی استان تهران داریم .

    |

    در شهر جدید فولادشهر افزون بر ۶۸ هزار نفر برای طرح نهضت ملی مسکن این شهر ثبت نام کردند و در حال حاضر برای افزون بر ۱۲ هزار و ۶۰۰ واحد با سازندگان انعقاد قرارداد و برای بالغ بر هفت هزار و ۶۰۰ واحد پروانه ساختمانی اخذ شده است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر جدید مهستان ضمن تاکید بر تکمیل پرونده مسکن مهر از افتتاح ...

    |

    در طرح اجرای نهضت ملی در شهرهای جدید ۴۰۰ هزار واحد را متعهد شدیم که خوشبختانه تا به امروز بالغ بر ۳۳۵هزار واحد تامین زمین شده است که یک رکورد ۶۰ درصدی در تامین زمین در دو ماه پایان سال گذشته وجود داشته است و عملیات اجرایی نیز شتاب گرفته است .

    |

    نظرات کاربران