در حال بارگذاری ...
  • حفاظت از زمین‌های دولتی از اهم وظایف راه و شهرسازی استان گلستان

    با توجه به نوع کاری در زمینه های مختلف املاکی و حقوقی همکاری های خوبی فی ما بین این اداره کل و اداره کل دادگستری استان وجود دارد که خوشبختانه تاکنون منتج به نتایج خوبی گردیده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان با بیان اینکه مواظبت و حراست و حفاظت از زمین های دولتی از اهم وظایف این اداره کل در استان است افزود : این موضوع که زمین های ملی در استان گلستان بسیار محدود می باشد وظیفه ما در حفظ و نگهداری از آن را دو چندان می کند.

    حسین محبوبی مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان در دیدار با هاشمیان مدیر کل دادگستری استان ضمن بیان مطلب فوق ادامه داد : در امسال و با توجه به سیاست های دولت و وزارت راه و شهرسازی در راستای و تولید مسکن انبوه در قالب های مختلف استان گلستان نیز در سالجاری پیرو سیاست های وزارتخانه متبوع اقدامات مناسبی را در این خصوص انجام داده است . تا کنون زمین های مناسب در سطح شهرستان های استان شناسایی و جهت مشارکت با بخش خصوصی معرفی و در نشریه های کثیر الانتشار آگهی شده است .

    این مقام مسئول ضمن تشکر از دادستانها و قضات سطح استان بیان داشت : با توجه به نوع کاری در زمینه های مختلف املاکی و حقوقی همکاری های خوبی فی ما بین این اداره کل و اداره کل دادگستری استان وجود دارد که خوشبختانه تاکنون منتج به نتایج خوبی گردیده است .

    محبوبی کوتاه تر شدن زمان رسیدگی به دعاوی اراضی دولتی ارسال از این اداره کل را در محاکم قضایی را درخواست داشتند .

    در ادامه این دیدار هاشمیان مدیر کل دادگستری استان گلستان بیان داشت : باید حساسیت ها در ساخت و ساز غیر مجاز در زمین های حاشیه شهرها بیشتر شود و از هرگونه اقدام عمرانی در آن جلوگیری شود . اتحاد ، همدلی و همکاری از جمله عواملی مهمی است که می تواند در رسیدن به هدف در دو دستگاه جاری شود .

    در این دیدار معاونت های املاک و حقوقی، بازآفرینی شهری و مسکن و شهرسازی و معماری و روسای اداره حقوقی و ارتباطات و اطلاع رسانی و فرمانده یگان حفاظت از اراضی ملی استان حضور داشتند .




    نظرات کاربران