در حال بارگذاری ...
  • بسته شدن پرونده مسکن مهر استان فارس تا دی‌ماه سال جاری

    به صورت میانگین حدود ۱۲۰ میلیارد تومان هزینه ساخت این واحدها شده که ۳۵ درصد این مبلغ به صورت تسهیلات پرداخت شده است . در روزهای آینده نیز افتتاح چند مجتمع خدمات روبنایی در سطح شهرهای استان افتتاح می‌شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، علی گودرزی از افتتاح هزار و ۱۶۰ واحد مسکن مهر همزمان با هفته دولت در استان فارس خبر داد و گفت : پرونده مسکن مهر استان فارس تا دی‌ماه سال جاری بسته می‌شود .

    علی گودرزی ، معاون بازآفرینی و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان فارس از افتتاح هزار و ۱۶۰ واحد مسکن مهر در ۱۰ شهر مختلف این استان همزمان با هفته دولت خبر داد و گفت : عمده این واحدها در شهرهای شیراز ، نیریز ، نورآباد و اقلید بود . ۵۳۵ واحد از این تعداد به صورت خودمالکلی و ۶۳۵ واحد نیز به صورت تفاهمنامه سه‌جانبه و اجاره ۹۹ ساله ساخته شده است .

    گودرزی با بیان اینکه شروع ساخت این واحدها به سال ۹۰ تا ۹۱ باز می گردد عنوان کرد : به صورت میانگین حدود ۱۲۰ میلیارد تومان هزینه ساخت این واحدها شده که ۳۵ درصد این مبلغ به صورت تسهیلات پرداخت شده است . در روزهای آینده نیز افتتاح چند مجتمع خدمات روبنایی در سطح شهرهای استان افتتاح می‌شود .

    وی باقیمانده طرح مسکن مهر استان فارس را هزار و ۶۰۰ واحد اعلام کرد و گفت : ساخت این واحدها نیز در دی‌ماه سال جاری و همزمان با سفر ریاست محترم جمهور به استان به اتمام می‌رسد تا بدین ترتیب پرونده مسکن مهر استان فارس تا پایان سال بسته شود .
     




    مطالب مرتبط

    رسیدگی به محلات بافت ناکارآمد شهری با گونه تاریخی و سکونتگاه‌های غیر رسمی در شوشتر از جمله برنامه‌های بازآفرینی شهری در این شهرستان است . یکی از مشکلات مهم در حوزه تسهیلات بافت فرسوده نداشتن سند مالکیت متقاضیان در بافت ناکارآمد شهری است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با حضور در سایت ۲۳ هکتاری نهضت ملی مسکن ، روند ساخت ۳۳۶ خانه یک طبقه حیاط دار جایگزین مسکن ...

    |

    هم اکنون بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در فرایند ساخت قرار گرفته است که بخشی از آنها تکمیل و تحویل شده و بخشی نیز در مراحل مختلف ساخت قرار دارد . در دولت سیزدهم ۱۰۰ هزار هکتار زمین برای تولید مسکن تامین شده که نیمی از آنها شهری و نیم دیگر روستایی است .

    |

    تلاش کردیم تا هم زمان با جذب منابع و همچنین هزینه کرد منابع صندوق برای نهضت ملی مسکن برای ماه‌های پیش رو پیش‌بینی‌های مستمر داشته باشیم تا دچار محدودیت منابع نشویم .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سعید غفوری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در نشست خبری که با موضوع ارایه گزارشی از عملکرد ...

    |

    نظرات کاربران