در حال بارگذاری ...
  • انتصاب سرپرست معاونت امور مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی

    وزیر راه و شهرسازی در آذرماه سال ۱۱۳۹۷ ، محمود محمودزاده به عنوان عضو هیأت مدیره سازمان ملی زمین و مسکن منصوب کرده بود . وی پیش از این مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان بوده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، امروز وزیر راه و شهرسازی در حکمی "محمود محمودزاده" را در پی استعفای مازیار حسینی به عنوان "سرپرست معاونت امور مسکن و ساختمان" منصوب کرد .

    در این حکم محمد اسلامی تصریح کرده است : نظر به تعهد ، سوابق علمی و مدیریتی جنابعالی به موجب این حکم به عنوان "سرپرست معاونت امور مسکن و ساختمان" منصوب می شوید .

    در ادامه حکم "سرپرست معاونت امور مسکن و ساختمان" آمده است : امید است با اتکال به الطاف الهی در اجرای سیاست‌های دولت تدبیر و امید و استفاده از تمامی ظرفیت ها و استعدادهای بالقوه وزارتخانه اهتمام ویژه داشته و با تمتع از تجارت خویش و در چارچوب قوانین و مقررات در ایفای بهینه و مطلوب وظایف محوله موفق و مؤید باشید .

    وزیر راه و شهرسازی در آذرماه سال ۱۱۳۹۷ ، محمود محمودزاده به عنوان عضو هیأت مدیره سازمان ملی زمین و مسکن منصوب کرده بود . وی پیش از این مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان بوده است .




    مطالب مرتبط

    امسال علاوه بر تامین زمین با حداکثر ظرفیت ، وظیفه آماده‌سازی و طراحی زمین‌های طرح نهضت ملی مسکن را نیز با حداکثر توان به پیش می‌بریم .

    |

    بر اساس اطلاعات سامانه طرح نهضت ملی مسکن بیش از ۷۱ هزار متقاضی واجد ۳ شرط و همچنین ۱۷ هزار متقاضی دارای ۴ شرط برای دریافت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند .

    |

    سازمان ملی زمین و مسکن در اجرای ماده ۱۰ قانون جهش تولید مسکن تاکنون موفق به شناسایی ۲ هزار و ۷۷۶ هکتار اراضی مازاد سایر دستگاه‌ها شده است که بیش از ۳۷۰ هکتار آن متعلق به وزارت نفت بوده است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، اعضای کارگروه ساماندهی تسهیل گران نظام ساخت و نیروهای جهادی دارای تشکل در جلسه‌ای بر ضرورت استفاده حداکثری از حلقه‌های ...

    |

    امید داریم با حضور آقای محمودزاده پیشرفت قابل توجهی را در مأموریت شرکت در اتمام پروژه های مسکن مهر و نهضت ملی و همچنین خدمات روبنایی و زیربنایی به نحو مطلوبی شاهد باشیم .

    |

    نظرات کاربران