در حال بارگذاری ...
  • فرصت یک هفته‌ای به مالکان مسکن مهر پردیس برای خرید عرصه

    همکاران ما در بخش واگذاری عرصه همکاری خوبی با صاحبان واحدهای مسکونی دارند و ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های لازم در این خصوص تامین شده است تا فرآیند خرید عرصه در کوتاه‌ترین مدت انجام گیرد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سید مهدی هدایت از فرصت یک هفته‌ای مالکان واحدهای مسکونی پروژه‌های مسکن مهر در شهر جدید پردیس برای خرید عرصه خبر داد و به آنان توصیه کرد از این فرصت استفاده کنند .

    سیدمهدی هدایت ، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با اشاره به اینکه متقاضیان خرید عرصه طرح مسکن مهر در شهر جدید پردیس تنها یک هفته فرصت دارند که این عرصه را با قیمت‌های کنونی بخرند ، گفت : با توجه به اینکه یک هفته تا پایان مهلت کارشناسی دوباره قیمت عرصه در پروژه‌های مسکن مهر شهر جدید پردیس باقی‌مانده است ما طبق قانون وظیفه داریم قیمت‌های کنونی را به‌روزرسانی و به مالکان این واحدها اعلام کنیم. بنابراین تلاش کردیم پیش از اتمام این مهلت به مالکان واحدهای مسکونی اطلاع‌رسانی کنیم تا از این فرصت برای خرید عرصه واحد خود به صورت اختیاری استفاده کنند .

    وی افزود : با اتمام این مهلت ، مطابق قانون وظیفه داریم با قیمت کارشناسی روز عرصه‌ها را به مالکان واگذار کنیم و چون مهلت ارزیابی طبق قانون سه‌ماهه اعلام شده است باید این ارزیابی‌ها را مجددا انجام دهیم .

    هدایت با اشاره به ارزش افزوده پروژه‌های مسکن مهر شهر جدید پردیس و حجم پروژه‌های در دست تکمیل و افتتاح در بخش‌های مختلف این شهر جدید به مالکان واحدهای مسکونی پروژه‌های مسکن مهر توصیه کرد از این مهلت استفاده و عرصه را خریداری کنند . همکاران ما در بخش واگذاری عرصه همکاری خوبی با صاحبان واحدهای مسکونی دارند و ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های لازم در این خصوص تامین شده است تا فرآیند خرید عرصه در کوتاه‌ترین مدت انجام گیرد .

    مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس ، اعتبار قیمت‌های به‌روز شده و جدید را سه ماه عنوان و اعلام کرد : دخالتی در قیمت‌گذاری‌ها نداریم و این امر بر عهده کارشناسان است اما قطعا نگاهمان در این خصوص حمایتی است ؛ پیش از این نیز قیمت واگذاری عرصه تقریبا یک چهارم تا یک پنجم قیمت روز بود که نشان از نگاه حمایتی در این خصوص دارد .




    مطالب مرتبط

             

    |

             

    |

           

    |

    در شهر جدید پردیس ۸۴ هزار و ۱۷۲ واحد مسکن مهر از سال ۹۰ آغاز شد که حدود ۳۰ هزار واحد آن برای تکمیل و اجرا به دولت سیزدهم محول شد .

    |

    در خصوص مسکن مهر با تمیهداتی که در نظر گرفته‌ایم تلاش خواهیم کرد تا تمامی موارد به شکل اینترنتی برای متقاضیان پیگیری و اطلاع‌رسانی شود .

    |

    نظرات کاربران