در حال بارگذاری ...

بهارستان موفق‌ترین شهر جدید کشور در پایبندی به طرح جامع

بهارستان در مسیر درست قرار دارد و باید به اقدامات موفق خود در توسعه و عمران بهارستان ادامه دهد .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، فرزانه صادق مالواجرد ، "بهارستان" را موفق‌ترین شهر جدید کشور در پایبندی به طرح جامع خود خواند و از مسئولان این شهر خواست ، روند کنونی را حفظ کنند .

فرزانه صادق‌مالواجرد ، معاون معماری و شهرسازی وزیر راه ، روز چهارشنبه ، سیزدهم شهریورماه از شهر جدید بهارستان بازدید کرد . 

معاون وزیر راه و شهرسازی در این سفر که با همراهی ، تاج‌الدین ، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ، امیرخانی ، مدیر کل راه و شهرسازی استان ، احمدی ، مدیرعامل شرکت عمران بهارستان و تعداد دیگری از مسئولان این شهر جدید صورت گرفت با حضور در شرکت عمران شهر جدید بهارستان از تلاش‌های دست‌اندر‌کاران عمران و توسعه بهارستان برای پایبندی به طرح جامع این شهر قدردانی کرد و گفت : شهر جدید بهارستان نه تنها جزء موفق‌ترین‌ها، بلکه موفق‌ترین شهر جدید کشور در این خصوص است .

وی با بیان اینکه بهارستان به طرح جامع خود پایبند بوده است ، تصریح کرد : پایبندی به طرح جامع را از عوامل موفقیت و وضعیت کنونی این شهر جدید برشمرد و گفت : بهارستان در مسیر درست قرار دارد و باید به اقدامات موفق خود در توسعه و عمران بهارستان ادامه دهد .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران از موافقت اعضای شورا با الحاق ۳۰ هکتار اراضی به محدوده شهر جدید بهارستان برای طرح نهضت ...

|

از ۱۹ هزار متقاضی که تأمین زمین برای آنها انجام شده‌ است ، عملیات اجرایی ۱۳ هزار واحد آغاز شده‌است و ساخت و ساز این واحدها در مشارکت با انبوه سازها در حال انجام است که در مراحل مختلف اجرا قرار دارند .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران گفت : اراضی طرح جوانی جمعیت و سرانه‌های خدمات شهری برای بیش از ۷۰ هزار متقاضی ...

|

در این شهر ۳۰ هزار واحد مسکونی ساخته شده که ۱۲ هزار واحد آن در قالب طرح‌های حمایتی دولت‌های پیشین بوده است ، البته تاکنون ۱۹ هزار واحد مسکونی را تأمین زمین کردیم و ۱۴ هزار واحد کلید خورده و با پیشرفت خوبی در حال ساخت است .

|

بدون شک کشور برای آبادانی و پیشرفت به جمعیتی جوان و پویا نیاز دارد تا در زمینه اشتغال فعال باشد در غیر این صورت و حرکت هرم سنی به سمت پیری قطعا در آینده با بحرانی جدی روبه‌رو خواهیم شد .

|

نظرات کاربران