در حال بارگذاری ...

راه اندازی ایستگاه پمپاژ آب فاز ۱۱ شهر جدید پردیس تا پایان شهریور

با تکمیل این مجموعه ، کل آب شرب فاز ۱۱ از همین محل پمپاژ می‌شود و دیگر مشکلی در بحث آب شرب در این فاز ۱۱ نخواهیم داشت .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سیدمهدی هدایت از پیشرفت ۹۹ درصدی ایستگاه پمپاژ آب فاز ۱۱ شهر جدید پردیس خبر داد و گفت : این ایستگاه تا پایان شهریور راه‌اندازی می‌شود .

سیدمهدی هدایت ، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت : در جهت تکمیل زیرساخت‌های فاز ۱۱ شهر جدید پردیس هم‌اکنون در مراحل نهایی تکمیل تاسیسات پمپاژ آب فاز ۱۱ هستیم .

وی با بیان اینکه این تأسیسات با هزینه‌کرد حدود ۱۰۰ میلیارد ریال در مراحل نهایی تکمیل است ، افزود : این ایستگاه تا آخر شهریورماه تکمیل و به مرحله بهره‌برداری می‌رسد .

هدایت عنوان کرد : با تکمیل این مجموعه ، کل آب شرب فاز ۱۱ از همین محل پمپاژ می‌شود و دیگر مشکلی در بحث آب شرب در این فاز ۱۱ نخواهیم داشت . این ایستگاه کل فاز ۱۱ را پوشش میدهد و هم‌اکنون با پیشرفت ۹۹ درصدی در مراحل تکمیل و راه‌اندازی است .




مطالب مرتبط

         

|

         

|

       

|

۱۰ هزار واحد از مسکن‌های مهر شهر جدید پردیس که بیش از ۱۲ الی ۱۳ سال معطل مانده بود ، امسال تامین‌ منابع و تحویل مردم شد . برای ۱۰ هزار واحد دیگر نیز از مسکن مهر این شهر جدید هدف گذاری شده که ۷ هزار واحد آن تا پایان سال تقدیم مردم شود و بخشی از پروژه‌ها نیز در سال آینده تکمیل ...

|

این شرکت هیچ‌گونه مشکل مالی ندارد و پرداخت‌ها طبق صورت وضعیت انجام می‌شود بنابراین پیمانکاران صرفا در صورت مثبت بودن مطالبات در سیستم مالی شرکت عمران پول دریافت خواهند کرد و ادعای خارج از این چارچوب پاسخ داده نخواهد شد .

|

نظرات کاربران