در حال بارگذاری ...
  • تاکید بر تحویل واحدهای مسکن مهر با تامین تمام زیرساخت‌های مورد نیاز ساکنان

    متقاضیان مسکن مهر پس از تحویل واحد خود نباید هیچ گونه دغدغه ای برای سکونت داشته باشند لذا فراهم کردن شرایط مناسب از جمله دسترسی آسان به مراکز تجاری و خدماتی مورد نیاز ساکنین از جمله مواردی است که مورد تاکید مقام عالی وزارت راه و شهرسازی بوده و بر همین اساس شرکت عمران شهرهای جدید از طریق منابع داخلی خود درصدد تکمیل و بهره برداری از پروژه های مسکن مهر است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، طاهرخانی در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر جدید هشتگرد با بیان اینکه هیچ واحد مسکن مهری نباید بدون تامین زیرساخت‌های مورد نیاز ساکنان تحویل داده شود ، از پیمانکار قطار برقی هشتگرد نیز خواست ، با استفاده از تمام ظرفیت‌ها و امکانات ، نسبت به تسریع در انجام کارهای باقیمانده و تکمیل این خط قطار شهری اقدام نماید .

    حبیب‌اله طاهرخانی ، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید به همراه جمعی از مدیران این شرکت از پروژه قطار برقی و مسکن مهر شهر جدید هشتگرد بازدید کردند و در جریان آخرین تحولات مربوط به این پروژه‌ها قرار گرفتند .

    طاهرخانی در این بازدید ضمن اشاره به اهمیت این پروژه قطار برقی ، از پیمانکار مجموعه خواست تا با استفاده از تمام ظرفیت‌ها و بکارگیری تمام امکانات نسبت به تسریع در انجام کارهای باقیمانده اقدام نماید .

    مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در ادامه با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی پروژه از کارفرما و پیمانکار طرح خواست تمام تمرکز خود را برای تکمیل این پروژه ملی بکار گیرند تا طبق تاکید وزیر محترم راه و شهرسازی پروژه متروی گلشهر شهرجدیدهشتگرد تا پایان شهریور مورد بهره برداری قرار گیرد .

    معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین با بیان اینکه اجرای پروژه های روبنایی ، تکمیل و بهره برداری هرچه سریعتر از پروژه های مسکن مهر با خدمات مورد نیاز برای ساکنین در شهر جدید هشتگرد از اولویت های کاری شرکت عمران شهرهای جدید است گفت : هیچ واحد مسکن مهری نباید بدون زیرساختها و مراکز خدماتی اولیه جهت رفع نیاز ساکنین تحویل داده شود .

    وی در این خصوص افزود : متقاضیان مسکن مهر پس از تحویل واحد خود نباید هیچ گونه دغدغه ای برای سکونت داشته باشند لذا فراهم کردن شرایط مناسب از جمله دسترسی آسان به مراکز تجاری و خدماتی مورد نیاز ساکنین از جمله مواردی است که مورد تاکید مقام عالی وزارت راه و شهرسازی بوده و بر همین اساس شرکت عمران شهرهای جدید از طریق منابع داخلی خود درصدد تکمیل و بهره برداری از پروژه های مسکن مهر است .

    این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد : ساخت و تکمیل واحدهای تجاری ، انجام آسفالت ، محوطه سازی و تکمیل نمای واحدهای مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد از جمله اسکان سازه گروهه و کلبه سازان عمران نمونه بارز این اقدامات است .




    مطالب مرتبط

    با توجه به تاکید وزیر راه و شهرسازی در خصوص موضوع نصب دوربین روی پروژه‌های نهضت ملی مسکن از سایت های آماده سازی و همچنین سایت‌های اجرایی مسکن حتی مساکن مهر باقیمانده ، نصب دوربین با زاویه دید مناسب در اولویت قرار بگیرد .

    |

    زمانی که از پیمانکاران بدعهد پروژه‌های واحدهای مسکونی را گرفتیم ، متقاضیان گمان می‌کردند که پروژه بر زمین خواهد ماند اما از پیمانکاران خوش‌نام داخلی برای ادامه دادن روند پروژه دعوت کردیم و کار با آنها پیش رفت .

    |

           

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، ۵ هزار و ۲۳۰ واحد تکمیل شده مسکن مهر شهر جدید پردیس در دولت سیزدهم با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح و تحویل شد .

    |

    برای ۳۰ هزار واحد مساکن مهر باقیمانده در شهرهای جدید نیز هدف‌گذاری کرده‌ایم ۲۴ هزار واحد را تا قبل از تیرماه ۱۴۰۳ تکمیل و تحویل دهیم .

    |

    نظرات کاربران