در حال بارگذاری ...
  • تصویب افزایش ۵۰ هزار میلیارد ریالی سرمایه بانک مسکن

    در مجمع عمومی فوق‌العاده افزایش سرمایه ۵۰ هزار میلیارد ریالی بانک‌مسکن تصویب شد و به حدود ۱۳۰ هزار و ۷۳۵ میلیارد ریال رسید .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، افزایش سرمایه ۵۰ هزار میلیارد ریالی بانک مسکن در مجمع عمومی فوق العاده بانک مسکن به تصویب رسید .

    مجمع عمومی فوق‌العاده سالانه بانک مسکن روز گذشته (شنبه ۲۳ شهریورماه) به ریاست فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی و با حضور سایر اعضای مجمع عمومی عادی بانک برگزار شد .

    در این نشست ، اعضای هیأت مدیره بانک مسکن ، مدیران ستادی ، مدیران شرکت‌های تابعه و نمایندگان وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی حضور داشتند که در نهایت صورت‌های مالی بانک به تصویب اعضای مجمع رسید .

    مدیرعامل بانک مسکن در این نشست ، گزارش عملکردی از فعالیت‌های بانک مسکن طی سال جاری ارایه کرد .

    ابوالقاسم رحیمی‌انارکی در نشست مجمع عادی بانک گزارشی از عملکرد بانک در سال گذشته و مقایسه آن با سال ۹۶ به وزیر اقتصاد و اعضای مجمع ارایه کرد .

    در مجمع عمومی فوق‌العاده افزایش سرمایه ۵۰ هزار میلیارد ریالی بانک‌مسکن تصویب شد و به حدود ۱۳۰ هزار و ۷۳۵ میلیارد ریال رسید .




    مطالب مرتبط

    این تسهیلات در سال‌های گذشته سالانه به ۲۰۰ هزار واحد اختصاص می‌یافت که این رقم در تعداد واحدهای مسکونی نیز به سالانه ۳۵۰ هزار واحد افزایش یافته‌ است .

    |

    در سال گذشته برای تحقق اهداف و افزایش توانمندی مسئولان و همکاران مدیریت‌ها و شعب ، اختیاراتی را به آنها تفویض کردیم و برآنیم تا در سال جدید نیز با تداوم این رویکرد ، اختیارات بیشتری را در چارچوب قوانین و مقررات و در جهت افزایش بهره وری و خدمت رسانی به مشتریان عزیز و انجام ...

    |

    از ۴۴ هزار واحدی که توسط بانک مسکن در بافت‌های فرسوده تسهیلات دریافت کردند ۲۰ هزار واحد متعلق به دولت سیزدهم بوده است و مابقی نیز از سال ۱۳۹۸ تا ابتدای دولت سیزدهم پرداخت شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل بانک مسکن گفت : قرارداد تامین مالی ساخت ۳۳۱ هزار و ۶۶۹ واحد مسکونی طرح نهضت ملی امضا شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، وزیر راه و شهرسازی در جلسه قرارگاه مسکن از تعداد بیش از ۴۱۸ هزار واحدهای مسکونی روستایی در حال ساخت و اتمام یافته روستایی در ...

    |

    نظرات کاربران