در حال بارگذاری ...
  • آغاز عملیات آسفالت معابر شهر جدید پرند از اواخر هفته جاری

    در حال حاضر در کلیه فازهای مربوط به مسکن مهر شهر جدید پرند ، پیمانکار مستقر است و عملیات آسفالت معابر را انجام خواهد داد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، غلامحسین شجاع با اشاره به اینکه ، پیمانکار آسفالت معابر شهر جدید پرند انتخاب شده است از آغاز دور جدید عملیات آسفالت معابر این شهر جدید از اواخر هفته جاری خبر داد .

    غلامحسین شجاع ، رئیس اداره فنی و اجرایی شهر جدید پرند در خصوص آسفالت معابر این شهر جدید گفت : در شهر جدید پرند در تمامی فازهایی که مربوط به شرکت عمران است با تاکید مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ، عملیات آسفالت معابر در دست انجام است .

    وی افزود : هم‌اکنون نیز در حال پیگیری آسفالت معابر شهر جدید پرند هستیم و به این منظور پیمانکار انتخاب و دستور کار به وی داده شده است و عملیات اجرایی آسفالت معابر مطابق دستور کار داده شده از اواخر هفته آغاز می‌شود .

    شجاع خاطرنشان کرد : در حال حاضر در کلیه فازهای مربوط به مسکن مهر شهر جدید پرند ، پیمانکار مستقر است و عملیات آسفالت معابر را انجام خواهد داد .

    •  




    مطالب مرتبط

    با توجه به تاکید وزیر راه و شهرسازی در خصوص موضوع نصب دوربین روی پروژه‌های نهضت ملی مسکن از سایت های آماده سازی و همچنین سایت‌های اجرایی مسکن حتی مساکن مهر باقیمانده ، نصب دوربین با زاویه دید مناسب در اولویت قرار بگیرد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر جدید مهستان ضمن تاکید بر تکمیل پرونده مسکن مهر از افتتاح ...

    |

    در بسته افتتاح جدید و در نشستی که با حضور معاون عمرانی استاندار تهران و مدیران عامل دستگاه‌های خدمات‌رسان آب ، برق ، گاز در پرند برگزار شد ، مقرر شده است تا با انجام به موقع اقدامات دستگاه‌های خدمات‌رسان ، حدود ۷۰۰ واحد باقیمانده مسکن مهر تعاونی‌ها و همچنین یکهزار و ۲۰۰ ...

    |

    زمانی که از پیمانکاران بدعهد پروژه‌های واحدهای مسکونی را گرفتیم ، متقاضیان گمان می‌کردند که پروژه بر زمین خواهد ماند اما از پیمانکاران خوش‌نام داخلی برای ادامه دادن روند پروژه دعوت کردیم و کار با آنها پیش رفت .

    |

           

    |

    نظرات کاربران