در حال بارگذاری ...
  • پرداخت تسهیلات به مالکان واحدهای مسکونی واقع در بافت‌های فرسوده جنوب استان کرمان

    مالکانی که در بافتهای فرسوده قصد انبوه‌سازی دارند می توانند برای  هر واحد ۷۰۰میلیون ریال دریافت نمایند که ۴۰۰ میلیون ریال آن با سود ۹درصد و ۳۰۰میلیون ریال آن با سود ۱۸درصد در اختیار متقاضیان قرارخواهد گرفت .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان از پرداخت تسهیلات به مالکان مسکونی واقع در بافت‌های فرسوده خبر داد .

    محمد ساردویی گفت : شهروندانی که ملک آنها در محدوده بافت فرسوده یا ناکارآمد واقع شده است ، مشمول تسهیلات بانکی خواهند شد . در این طرح برای مالکینی که خواستار احداث واحد مسکن با تعداد کم می باشند ۵۰۰ میلیون ریال در نظر گرفته شده که ۴۰۰میلیون ریال آن با سود ۹ درصد و ۱۰۰  میلیون ریال آن با سود ۱۸ درصد پرداخت خواهند کرد .

    وی افزود : مالکانی که در بافتهای فرسوده قصد انبوه‌سازی دارند می توانند برای  هر واحد ۷۰۰میلیون ریال دریافت نمایند که ۴۰۰ میلیون ریال آن با سود ۹درصد و ۳۰۰میلیون ریال آن با سود ۱۸درصد در اختیار متقاضیان قرارخواهد گرفت .

    مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان اظهار داشت : متقاضیان برای دریافت تسهیلات ساخت در بافت های فرسوده در مرحله اول با مراجعه به شهرداری از واقع بودن ملک خود در بافت فرسوده و ناکارآمد اطمینان حاصل کنند.مرحله بعد با مراجعه به سامانه تسهیلات بهسازی و نوسازی با بارگذاری مدارک شناسایی ، سندمالکیت ، پروانه ساختمان و استعلام وقوع ملک درسامانه بافت ناکارآمد شهری ثبت نام وکدرهگیری دریافت کنند .

    ساردویی ادامه داد: درپایان مالکین پس از مراجعه به ادارات راه وشهرسازی شهرستان های مربوطه و مطابقت مدارک به بانک مسکن معرفی خواهند شد .

    متقاضیانی که قصد استفاده از این تسهیلات را دارند می توانند با مراجعه به شعب بانک مسکن از قوانین و مقررات پرداخت این تسهیلات اطلاعات کافی را کسب کنند .




    مطالب مرتبط

    دستگاه‌های اجرایی باید طی دو هفته آینده برنامه اقدام مشترک در محلات هدف باز آفرینی شهری را به فرمانداری اعلام کنند تا هماهنگی وهم افزایی لازم جهت اجرای طرح بین ادارات مسئول صورت پذیرد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان گفت : در کمیته فنی کمیسیون ماده پنج جنوب کرمان ، طرح آماده سازی زمین های نهضت ملی منوجان به ...

    |

    پرونده برخی از متقاضیان در مرحله صدور قرارداد ، خروجی فرم (ج) و یا مرحله تشکیل پرونده جهت واگذاری زمین قرار دارد . قرارداد واگذاری برخی از متقاضیان نیز صادر شده است .

    |

    ارزش ریالی این اراضی با برآورد کارشناسی که انجام شده نزدیک به ۵۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است .

    |

    نظرات کاربران