در حال بارگذاری ...
  • ساخت مسکن و اصلاح بافت‌های فرسوده از سیاست‌های اصلی دولت

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، حسن روحانی در دیدار با استانداران استان‌های تهران ، قم و البرز با اشاره به سیاست‌های اصلی دولت در حوزه مسکن گفت : ساخت مسکن و اصلاح بافت‌های فرسوده یکی از سیاست‌های اصلی دولت است . این طرح باید در استان‌ها مورد توجه قرار گیرد و زمین‌های دولتی باید در پیشبرد این طرح مورد استفاده قرار گیرند .

    حسن روحانی ، رئیس‌جمهوری کشور در دیدار با استاندارن استا‌ن‌های تهران ، قم و البرز اشاره به محورهای گزارش‌های هر یک از استانداران در زمینه روند اجرای پروژه‌ها و طرح‌های دولت در این استان‌ها ، بر هوشمند‌سازی شهرها برای تسریع و آسان نمودن اداره و مدیریت شهرها تاکید کرد و گفت : دولت الکترونیک سریع‌تر باید کامل شود تا روند امور و رفع حل مشکلات مردم سرعت بیشتری یابد .

    رئیس‌جمهوری موضوع ساخت مسکن و اصلاح بافت‌های فرسوده را یکی از سیاست‌های اصلی دولت برشمرد و تاکید کرد : این طرح باید در استان‌ها مورد توجه قرار گیرد و زمین‌های دولتی باید در پیشبرد این طرح مورد استفاده قرار گیرند .

    روحانی با بیان سرمایه‌گذاری‌های کلان دولت طی ۶ سال گذشته در حوزه حمل و نقل گفت : توسعه حمل و نقل به ویژه ریلی و جاده‌ای برای دولت مهم است و از جمله پروژه‌های مرتبط با اتوبان‌های شهرهای اطراف تهران و استان‌های مجاور باید هر چه سریع‌تر تکمیل شوند .




    مطالب مرتبط

    در سال گذشته برای تحقق اهداف و افزایش توانمندی مسئولان و همکاران مدیریت‌ها و شعب ، اختیاراتی را به آنها تفویض کردیم و برآنیم تا در سال جدید نیز با تداوم این رویکرد ، اختیارات بیشتری را در چارچوب قوانین و مقررات و در جهت افزایش بهره وری و خدمت رسانی به مشتریان عزیز و انجام ...

    |

    مقرر شد تا به منظور رعایت اصول شهرسازی و قوانین و ضوابط موجود نسبت به اختصاص ۳۰ درصد از ملک موردنظر به کاربری مسکونی و ۷۰ درصد باقیمانده ملک به کاربری فضای سبز و خدمات هفتگانه اقدام شود و در اختیار مدیریت شهری قرار گیرد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سه مدل ساخت مسکن در خراسان رضوی ، یزد و کرمانشاه به عنوان ایده‌‎های نوآورانه در نشست پایش عملکرد استان ها در طرح نهضت ملی ...

    |

    در قالب پویش مهدوی ۷۰ هزار قطعه زمین با اعتبار ۷۰ همت در سراسر کشور واگذار شده است که عدد کمی نیست و از افرادی که در قانون جوانی جمعیت زمین دریافت کردند ، خدمات نظام مهندسی را با ۵۰ درصد تخفیف دریافت می‌کنند .

    |

    ۸۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه زیرساخت‌های خدماتی در اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در سطح استان از محل منابع صندوق ملی مسکن در قالب یک سوم سهم وزارت راه و شهرسازی به شرکت‌های آب و فاضلاب و توزیع نیروی برق استان پرداخت می‌شود .

    |

    نظرات کاربران