در حال بارگذاری ...

ساخت مسکن و اصلاح بافت‌های فرسوده از سیاست‌های اصلی دولت

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، حسن روحانی در دیدار با استانداران استان‌های تهران ، قم و البرز با اشاره به سیاست‌های اصلی دولت در حوزه مسکن گفت : ساخت مسکن و اصلاح بافت‌های فرسوده یکی از سیاست‌های اصلی دولت است . این طرح باید در استان‌ها مورد توجه قرار گیرد و زمین‌های دولتی باید در پیشبرد این طرح مورد استفاده قرار گیرند .

حسن روحانی ، رئیس‌جمهوری کشور در دیدار با استاندارن استا‌ن‌های تهران ، قم و البرز اشاره به محورهای گزارش‌های هر یک از استانداران در زمینه روند اجرای پروژه‌ها و طرح‌های دولت در این استان‌ها ، بر هوشمند‌سازی شهرها برای تسریع و آسان نمودن اداره و مدیریت شهرها تاکید کرد و گفت : دولت الکترونیک سریع‌تر باید کامل شود تا روند امور و رفع حل مشکلات مردم سرعت بیشتری یابد .

رئیس‌جمهوری موضوع ساخت مسکن و اصلاح بافت‌های فرسوده را یکی از سیاست‌های اصلی دولت برشمرد و تاکید کرد : این طرح باید در استان‌ها مورد توجه قرار گیرد و زمین‌های دولتی باید در پیشبرد این طرح مورد استفاده قرار گیرند .

روحانی با بیان سرمایه‌گذاری‌های کلان دولت طی ۶ سال گذشته در حوزه حمل و نقل گفت : توسعه حمل و نقل به ویژه ریلی و جاده‌ای برای دولت مهم است و از جمله پروژه‌های مرتبط با اتوبان‌های شهرهای اطراف تهران و استان‌های مجاور باید هر چه سریع‌تر تکمیل شوند .




مطالب مرتبط

این پروژه در یک‌هزار و ۷۵۰ قطعه زمین به مساحت ۱۵ هکتار احداث خواهد شد که با شروع این عملیات در حقیقت شروع آماده‌سازی ۴۵۰ هکتار از زمین‌های این پروژه آغاز شده که در مجموع پروژه‌های آماده‌سازی در استان بوشهر به ۶۵۰ هکتار زمین رسید .

|

با توجه به آنکه سهمیه ۳۵۰ میلیون تومانی سال ۱۴۰۲ به ازای هر واحد و معرفی به بانک‌های عامل تا خردادماه امسال به اتمام می‌رسد ، پیشنهاد افزایش سقف وام مسکن تا ۴۰۰ میلیون تومان را آماده کرده‌ایم که به دولت ارائه خواهد شد .

|

هزینه‌ای که مسکن در سبد خانواده دارد بالاترین هزینه است و تلاشی که توسط همه دستگاه‌ها برای خانه‌دار شدن مردم صورت‌می‌گیرد قابل‌تقدیر است و بدانند اجر بزرگ و پاداش عظیم نزد پروردگار دارند .

|

در حال حاضر میزان اراضی در حال آماده‌سازی برای طرح‌های مسکن بیش از ۳۷ هزار هکتار زمین معادل بیش از یک میلیون و ۲۵۰ هزار واحد است که تأمین این میزان زمین در سازمان ملی زمین و مسکن بی‌سابقه بوده است .

|

در سال گذشته برای تحقق اهداف و افزایش توانمندی مسئولان و همکاران مدیریت‌ها و شعب ، اختیاراتی را به آنها تفویض کردیم و برآنیم تا در سال جدید نیز با تداوم این رویکرد ، اختیارات بیشتری را در چارچوب قوانین و مقررات و در جهت افزایش بهره وری و خدمت رسانی به مشتریان عزیز و انجام ...

|

نظرات کاربران