در حال بارگذاری ...

انجام تست‌های سرد و گرم خط مترو گلشهر - هشتگرد در آینده نزدیک

با احداث این خط مترو ، روزانه بیش از ۲۵۰هزار نفر می‌توانند از خدمات آن استفاده کنند ؛ ضمن آن‌که بهره‌برداری از این خط به کاهش ترافیک بزرگراه کرج - قزوین نیز می‌انجامد .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، حبیب‌اله طاهرخانی از آمادگی خط متروی گلشهر - هشتگرد برای انجام تست‌های فنی خبر داد .

حبیب‌اله طاهرخانی ، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ، از آماده شدن خط مترو گلشهر-هشتگرد برای انجام تست سرد خبر داد و گفت : تا چند روز دیگر مراحل مختلف تست توسط شرکت بهره‌برداری متروی تهران انجام می‌شود و بهره‌برداری آزمایشی از این خط نیز پس از تست گرم انجام خواهد شد .

وی با اشاره به‌ این‌که پروژه هم‌اکنون برای انجام تست سرد آماده است ، گفت : از بهره‌بردار دعوت می‌کنیم که تست سرد را انجام دهد و در صورت پشت‌ سر گذاشتن این مرحله با موفقیت ، وارد مرحله بعدی یعنی تست گرم خواهیم شد و پس از آن نیز بهره‌برداری آزمایشی صورت می‌گیرد .

رضیئی ، عضو هیئت مدیره این شرکت عمران شهر جدید هشتگرد نیز از آماده‌سازی پایانه‌های تاکسی و اتوبوس برای انتقال مسافران به این ایستگاه مترو خبر داد و گفت : پایانه‌ها آماده‌شده اما مدیریت و بهره‌برداری این مجموعه با شهرداری است .

گفتنی است ، با احداث این خط مترو ، روزانه بیش از ۲۵۰هزار نفر می‌توانند از خدمات آن استفاده کنند ؛ ضمن آن‌که بهره‌برداری از این خط به کاهش ترافیک بزرگراه کرج - قزوین نیز می‌انجامد .




مطالب مرتبط

در حال حاضر ۸۰ پروژه هوشمندسازی از ابتدای سال ۱۴۰۲ در شهرهای جدید آغاز شده که تا کنون نیمی از آن‌ها به بهره‌برداری رسیده‌اند ، ادامه این مسیر با قدرت بیشتر و به پایان رساندن آن‌ها یکی از اولویت‌های ما در سال جاری خواهد بود .

|

پروژه های نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید به تعداد یکهزار و ۶۰۰ واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است .

|

امید داریم با حضور آقای محمودزاده پیشرفت قابل توجهی را در مأموریت شرکت در اتمام پروژه های مسکن مهر و نهضت ملی و همچنین خدمات روبنایی و زیربنایی به نحو مطلوبی شاهد باشیم .

|

در شهر جدید فولادشهر افزون بر ۶۸ هزار نفر برای طرح نهضت ملی مسکن این شهر ثبت نام کردند و در حال حاضر برای افزون بر ۱۲ هزار و ۶۰۰ واحد با سازندگان انعقاد قرارداد و برای بالغ بر هفت هزار و ۶۰۰ واحد پروانه ساختمانی اخذ شده است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر جدید مهستان ضمن تاکید بر تکمیل پرونده مسکن مهر از افتتاح ...

|

نظرات کاربران