در حال بارگذاری ...
  • بازنگری و تدوین طرح جامع شهر جدید بهارستان

    اصلاح حریم شهری به مساحت ۱۳ هزار و ۳۰۰ هکتار و محدوده شهری به مساحت سه هزار و ۳۰۰ هکتار از مراحل بازنگری طرح جامع شهری بهارستان است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، طرح جامع شهر جدید بهارستان بازنگری و تدوین شد و در مرحله نهایی تصویب در شورای عالی معماری و شهرسازی قرار گرفت .

    این طرح با هدف تدقیق ضوابط و کاربری‌ها ، تعیین محدود و حریم نهایی شهر ، تعیین تکلیف پهنه‌های بدون کاربری و اراضی متداخل با محیط‌زیست از حریم شهر ، تدوین‌شده و در مرحله نهایی تصویب در شورای‌عالی معماری و شهرسازی است .

    برای تهیه این طرح با در نظر گرفتن مراحل کارشناسی و استفاده از زبده‌ترین مشاوران شهرسازی کشور ، در مدت ۱۰ سال ، حدود ۲۵۰  میلیون تومان هزینه شده است .

    اصلاح حریم شهری به مساحت ۱۳ هزار و ۳۰۰ هکتار و محدوده شهری به مساحت سه هزار و ۳۰۰ هکتار از مراحل بازنگری طرح جامع شهری بهارستان است .




    مطالب مرتبط

    در شهر جدید فولادشهر افزون بر ۶۸ هزار نفر برای طرح نهضت ملی مسکن این شهر ثبت نام کردند و در حال حاضر برای افزون بر ۱۲ هزار و ۶۰۰ واحد با سازندگان انعقاد قرارداد و برای بالغ بر هفت هزار و ۶۰۰ واحد پروانه ساختمانی اخذ شده است .

    |

    شهرک ۲۰۵ هکتاری نهضت ملی مسکن سمنان با مصوبه شورای عالی معماری و شهرسازی در راستای قانون جهش تولید مسکن به‌منظور تأمین زمین جهت ساخت مسکن در طرح نهضت ملی به محدوده شهر الحاق و در محدوده پل جهاد تا پل شهید ترحمی دانشگاه سمنان قرار دارد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران از موافقت اعضای شورا با الحاق ۳۰ هکتار اراضی به محدوده شهر جدید بهارستان برای طرح نهضت ...

    |

    از ۱۹ هزار متقاضی که تأمین زمین برای آنها انجام شده‌ است ، عملیات اجرایی ۱۳ هزار واحد آغاز شده‌است و ساخت و ساز این واحدها در مشارکت با انبوه سازها در حال انجام است که در مراحل مختلف اجرا قرار دارند .

    |

    در این شهر ۳۰ هزار واحد مسکونی ساخته شده که ۱۲ هزار واحد آن در قالب طرح‌های حمایتی دولت‌های پیشین بوده است ، البته تاکنون ۱۹ هزار واحد مسکونی را تأمین زمین کردیم و ۱۴ هزار واحد کلید خورده و با پیشرفت خوبی در حال ساخت است .

    |

    نظرات کاربران