در حال بارگذاری ...
  • آغاز فرآیند تست سرد متروی گلشهر- هشتگرد

    با احداث این خط مترو ، به طول ٢٦ کیلومتر ودارا بودن بزرگترین ایستگاه حومه ای مترو در افق طرح روزانه بیش از ۲۵۰هزار نفر می‌توانند از خدمات آن استفاده کنند ؛ ضمن آن‌که بهره‌برداری از این خط به کاهش ترافیک بزرگراه کرج-قزوین نیز می‌انجامد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، فرآیند تست سرد متروی گلشهر - هشتگرد صبح امروز با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی ، مدیرعامل شرکت متروی تهران و مسوولان شرکت بهره‌بردار متروی تهران آغاز شد .

    فرآیند تست سرد قطار برقی گلشهر - هشتگرد صبح امروز ، پنجشنبه ، هجدهم مهرماه با حضور حبیب‌اله طاهرخانی ، معاون وزیر راه و شهرسازی ، امام ، مدیرعامل شرکت متروی تهران و نوبخت ، مدیرعامل شرکت بهره‌بردار متروی تهران آغاز شد .

    حبیب‌اله طاهرخانی ، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با اعلام این خبر ، امروز را روز مهمی برای هشتگرد ، شهروندان این شهر جدید و شهروندان غرب استان البرز خواند و گفت : فرایند تست سرد قطار گلشهر - هشتگرد آغاز شده است و ان‌شاءالله بعد از تست سرد وارد تست گرم ، بهره‌برداری اولیه و نهایی خواهیم شد .

    معاون وزیر راه و شهرسازی خاطر نشان کرد : این تست امروز با حضور شرکت بهره‌برداری متروی تهران انجام و قطار تست سرد این شرکت وارد ایستگاه هشتگرد شد و کارشناسان تست خط و ایستگاه را از جهات مختلف انجام دادند .

    گفتنی است ، با احداث این خط مترو ، به طول ٢٦ کیلومتر ودارا بودن بزرگترین ایستگاه حومه ای مترو در افق طرح روزانه بیش از ۲۵۰هزار نفر می‌توانند از خدمات آن استفاده کنند ؛ ضمن آن‌که بهره‌برداری از این خط به کاهش ترافیک بزرگراه کرج-قزوین نیز می‌انجامد .




    مطالب مرتبط

    پروژه های نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید به تعداد یکهزار و ۶۰۰ واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است .

    |

    امید داریم با حضور آقای محمودزاده پیشرفت قابل توجهی را در مأموریت شرکت در اتمام پروژه های مسکن مهر و نهضت ملی و همچنین خدمات روبنایی و زیربنایی به نحو مطلوبی شاهد باشیم .

    |

    در شهر جدید فولادشهر افزون بر ۶۸ هزار نفر برای طرح نهضت ملی مسکن این شهر ثبت نام کردند و در حال حاضر برای افزون بر ۱۲ هزار و ۶۰۰ واحد با سازندگان انعقاد قرارداد و برای بالغ بر هفت هزار و ۶۰۰ واحد پروانه ساختمانی اخذ شده است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر جدید مهستان ضمن تاکید بر تکمیل پرونده مسکن مهر از افتتاح ...

    |

    در طرح اجرای نهضت ملی در شهرهای جدید ۴۰۰ هزار واحد را متعهد شدیم که خوشبختانه تا به امروز بالغ بر ۳۳۵هزار واحد تامین زمین شده است که یک رکورد ۶۰ درصدی در تامین زمین در دو ماه پایان سال گذشته وجود داشته است و عملیات اجرایی نیز شتاب گرفته است .

    |

    نظرات کاربران