در حال بارگذاری ...
  • آغاز فرآیند تست سرد متروی گلشهر- هشتگرد

    با احداث این خط مترو ، به طول ٢٦ کیلومتر ودارا بودن بزرگترین ایستگاه حومه ای مترو در افق طرح روزانه بیش از ۲۵۰هزار نفر می‌توانند از خدمات آن استفاده کنند ؛ ضمن آن‌که بهره‌برداری از این خط به کاهش ترافیک بزرگراه کرج-قزوین نیز می‌انجامد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، فرآیند تست سرد متروی گلشهر - هشتگرد صبح امروز با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی ، مدیرعامل شرکت متروی تهران و مسوولان شرکت بهره‌بردار متروی تهران آغاز شد .

    فرآیند تست سرد قطار برقی گلشهر - هشتگرد صبح امروز ، پنجشنبه ، هجدهم مهرماه با حضور حبیب‌اله طاهرخانی ، معاون وزیر راه و شهرسازی ، امام ، مدیرعامل شرکت متروی تهران و نوبخت ، مدیرعامل شرکت بهره‌بردار متروی تهران آغاز شد .

    حبیب‌اله طاهرخانی ، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با اعلام این خبر ، امروز را روز مهمی برای هشتگرد ، شهروندان این شهر جدید و شهروندان غرب استان البرز خواند و گفت : فرایند تست سرد قطار گلشهر - هشتگرد آغاز شده است و ان‌شاءالله بعد از تست سرد وارد تست گرم ، بهره‌برداری اولیه و نهایی خواهیم شد .

    معاون وزیر راه و شهرسازی خاطر نشان کرد : این تست امروز با حضور شرکت بهره‌برداری متروی تهران انجام و قطار تست سرد این شرکت وارد ایستگاه هشتگرد شد و کارشناسان تست خط و ایستگاه را از جهات مختلف انجام دادند .

    گفتنی است ، با احداث این خط مترو ، به طول ٢٦ کیلومتر ودارا بودن بزرگترین ایستگاه حومه ای مترو در افق طرح روزانه بیش از ۲۵۰هزار نفر می‌توانند از خدمات آن استفاده کنند ؛ ضمن آن‌که بهره‌برداری از این خط به کاهش ترافیک بزرگراه کرج-قزوین نیز می‌انجامد .




    مطالب مرتبط

    در حال حاضر ۸۰ پروژه هوشمندسازی از ابتدای سال ۱۴۰۲ در شهرهای جدید آغاز شده که تا کنون نیمی از آن‌ها به بهره‌برداری رسیده‌اند ، ادامه این مسیر با قدرت بیشتر و به پایان رساندن آن‌ها یکی از اولویت‌های ما در سال جاری خواهد بود .

    |

    پروژه های نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید به تعداد یکهزار و ۶۰۰ واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است .

    |

    امید داریم با حضور آقای محمودزاده پیشرفت قابل توجهی را در مأموریت شرکت در اتمام پروژه های مسکن مهر و نهضت ملی و همچنین خدمات روبنایی و زیربنایی به نحو مطلوبی شاهد باشیم .

    |

    در شهر جدید فولادشهر افزون بر ۶۸ هزار نفر برای طرح نهضت ملی مسکن این شهر ثبت نام کردند و در حال حاضر برای افزون بر ۱۲ هزار و ۶۰۰ واحد با سازندگان انعقاد قرارداد و برای بالغ بر هفت هزار و ۶۰۰ واحد پروانه ساختمانی اخذ شده است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر جدید مهستان ضمن تاکید بر تکمیل پرونده مسکن مهر از افتتاح ...

    |

    نظرات کاربران