در حال بارگذاری ...
  • آغاز عملیات گازرسانی به سه زون باقیمانده در فاز ۱۱ شهر جدید پردیس

    عملیات گازرسانی به زون‌های دو ، سه و چهار جنوبی فاز ۱۱ از روز پنج‌شنبه آغاز شده است و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و هماهنگی‌های انجام‌شده با شرکت گاز تا آخر امسال عملیات گازرسانی این فاز  به اتمام خواهد رسید و  ۱۵ هزار واحد مسکونی از گاز شهری برخوردار می‌شوند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مهدی هدایت از آغاز عملیات گازرسانی به سه زون باقیمانده فاز ۱۱ شهر جدید پردیس خبر داد و گفت : عملیات گازرسانی کلیه زون‌های این فاز تا پایان سال اتمام می‌یابد .

    مهدی هدایت ، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با اشاره به افتتاح ۱۰ هزار واحد مسکونی مهر جدید در این شهر به بهره‌برداری می‌رسد ، گفت : با آغاز عملیات گازرسانی در بخش‌هایی از فاز ۱۱ پردیس ، انشعاب گاز ۱۵ هزار واحد مسکونی باقیمانده در این فاز به‌زودی وصل می‌شود . با برنامه‌ریزی صورت‌گرفته حدود ۱۰ هزار واحد مسکونی را تکمیل کرده‌ایم که بخشی از این واحدها در مرحله تحویل به مالکان قرار دارد .

    مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با بیان اینکه افتتاح این ۱۰ هزار واحد به‌صورت رسمی با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام خواهد شد ، خاطرنشان کرد : کارهای تکمیلی ۱۰ هزار و ۱۰۰ واحد دیگر نیز تا آخر آذرماه انجام می‌شود تا بتوانیم این واحدها را نیز به مالکان تحویل دهیم .

    وی عنوان کرد : عملیات گازرسانی به زون‌های دو ، سه و چهار جنوبی فاز ۱۱ از روز پنج‌شنبه آغاز شده است و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و هماهنگی‌های انجام‌شده با شرکت گاز تا آخر امسال عملیات گازرسانی این فاز  به اتمام خواهد رسید و  ۱۵ هزار واحد مسکونی از گاز شهری برخوردار می‌شوند .




    مطالب مرتبط

    با تأکید وزیر راه و شهرسازی و تلاش‌هایی که در شهرهای جدید در حال انجام است ، تمامی واحدهای باقیمانده مسکن مهر پردیس قبل از اتمام دولت سیزدهم ، تکمیل و تحویل متقاضیان خواهد شد . در خردادماه حدود ۳ هزار واحد مسکن مهر در پردیس تکمیل و تحویل متقاضیان می‌شود .

    |

             

    |

             

    |

           

    |

    ۱۰ هزار واحد از مسکن‌های مهر شهر جدید پردیس که بیش از ۱۲ الی ۱۳ سال معطل مانده بود ، امسال تامین‌ منابع و تحویل مردم شد . برای ۱۰ هزار واحد دیگر نیز از مسکن مهر این شهر جدید هدف گذاری شده که ۷ هزار واحد آن تا پایان سال تقدیم مردم شود و بخشی از پروژه‌ها نیز در سال آینده تکمیل ...

    |

    نظرات کاربران