در حال بارگذاری ...
  • پروژه‌های مشارکتی و مسکن مهر ، مهم‌ترین اولویت‌های وزارت راه و شهرسازی

    طبق برنامه‌ریزی‌های به‌عمل‌آمده در جریان تدوین برنامه اجرایی استان‌ها در بهمن‌ماه ۹۷ مقرر شد ارزیابی عملکرد هر استان به صورت ماهانه توسط هریک از اعضای هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن به عنوان معین آن استان صورت پذیرد تا بتوانیم مشکلات موجود در ادارات کل راه و شهرسازی را به‌سرعت شناسایی و رفع نماییم .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، علی نبیان در جلسه ارزیابی عملکرد استان‌ها در میزان تحقق برنامه‌های حوزه زمین و مسکن ، عقد تفاهمنامه‌های دو و چندجانبه با دستگاه‌های دولتی در زمینه ساخت مسکن را گره‌گشای بخشی از مشکلات مردم در این حوزه مسکن خواند .

    جلسه پایش برنامه اجرایی و پیگیری عملکرد استان‌ها در تحقق اهداف برنامه‌های سال ۹۸ و میزان تحقق برنامه‌های زمین و مسکن ، روز سه‌شنبه  ۲۳ مهرماه با حضور علی‌ نبیان ، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از طریق ویدئوکنفرانس با استان‌ها برگزار شد .

    مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در بخشی از این جلسه با اشاره به ضرورت سرعت‌بخشیدن به اجرای پروژه‌ها در استان‌ها گفت : طبق برنامه‌ریزی‌های به‌عمل‌آمده در جریان تدوین برنامه اجرایی استان‌ها در بهمن‌ماه ۹۷ مقرر شد ارزیابی عملکرد هر استان به صورت ماهانه توسط هریک از اعضای هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن به عنوان معین آن استان صورت پذیرد تا بتوانیم مشکلات موجود در ادارات کل راه و شهرسازی را به‌سرعت شناسایی و رفع نماییم .

    پروژه‌های مشارکتی و مسکن مهر ، مهم‌ترین اولویت‌های وزارت راه و شهرسازی در ادارات کل استان‌ها است

    وی که در جمع اعضای هیات مدیره و مدیران این سازمان و از طریق ارتباط ویدئو کنفرانسی با مدیران ادارات کل راه و شهرسازی استان‌های خراسان رضوی ، همدان ، زنجان ، سمنان و کرمانشاه سخن می‌گفت، با تاکید بر اینکه باید هرچه سریع‌تر تمهیدات لازم برای برگزاری فراخوان‌های فازهای بعدی پروژه های مشارکتی در استان‌ها را آماده کنیم افزود : بحث پروژه‌های مشارکتی و مسکن مهر ، مهم‌ترین اولویت‌های وزارت راه و شهرسازی در ادارات کل استان‌ها است که با اجرای درست این دو طرح می‌توانیم تولید مسکن را در کشور رونق بخشیم .

    تفاهمات دو و چندجانبه با دستگاه‌های دولتی می‌تواند بخشی از مشکلات مردم در حوزه مسکن را رفع نماید

    معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین خواستار همکاری بیشتر ادارات کل راه و شهرسازی با بنیاد مسکن و سایر دستگاه‌های ذی‌ربط در بحث ساخت مسکن در استان‌ها شد و اظهار داشت : تفاهمات دو و چندجانبه با دستگاه‌های دولتی در زمینه ساخت مسکن می‌تواند بخشی از مشکلات مردم در حوزه مسکن را رفع نماید .

    در جلسه امروز عملکرد استان‌ها در زمینه فروش و واگذاری زمین و واحدهای مسکونی ، وصول مطالبات معوق و جاری ، وصول اقساط مال‌الاجاره ، ساماندهی اراضی مسکن مهر ، پالایش اطلاعات موجود اراضی، اخذ سند تک‌برگی و واگذاری اراضی در قالب طرح اقدام ملی بررسی و گزارش استان‌‌ها جهت رفع مسائل و مشکلات در این حوزه‌ها ارائه شد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رییس هیأت عامل صندوق ملی مسکن از تکمیل واحدهای نیمه کاره‌ واحدهای مسکن مهر در استان‌ها با استفاده از منابع صندوق ملی ...

    |

    بخشی از این ساخت و سازها در بافت‌های فرسوده ، بخشی در روستاها ، شهرهای موجود و شهرهای جدید و بخشی هم به صورت خودمالکی در حال انجام است . ساخت مسکن در روستاها به شرطی مناسب است که بتوانیم روستاییان را در محل زندگی خود ماندگار کنیم .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از احداث ۱۶ هزار هکتار شهرک برای اولین بار در دولت سیزدهم خبر داد و گفت : در دو سال گذشته ...

    |

    با توجه به تاکید وزیر راه و شهرسازی در خصوص موضوع نصب دوربین روی پروژه‌های نهضت ملی مسکن از سایت های آماده سازی و همچنین سایت‌های اجرایی مسکن حتی مساکن مهر باقیمانده ، نصب دوربین با زاویه دید مناسب در اولویت قرار بگیرد .

    |

    در سال گذشته برای تحقق اهداف و افزایش توانمندی مسئولان و همکاران مدیریت‌ها و شعب ، اختیاراتی را به آنها تفویض کردیم و برآنیم تا در سال جدید نیز با تداوم این رویکرد ، اختیارات بیشتری را در چارچوب قوانین و مقررات و در جهت افزایش بهره وری و خدمت رسانی به مشتریان عزیز و انجام ...

    |

    نظرات کاربران