در حال بارگذاری ...
  • رفع تصرف و اجرای احکام قضایی از اراضی دولتی در استان اصفهان طی سال جاری

    این اراضی عمدتا در شهرستانهای کاشان ، آران وبیدگل ، فریدن ، بوئین ومیاندشت ، نجف آباد ، خوانسار ، مبارکه ، اردستان ، لنجان ، شاهین شهر و میمه ، دهاقان ، نطنز ، گلپایگان ، شهرضا ، سمیرم ، نجف آباد ، نیک آباد و کوهپایه و نائین رفع تصرف گردیده و احکام قضایی اجرایی شده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در سال ۹۸ اجرای احکام قضایی و رفع تصرف از اراضی دولتی متعلق به سازمان ملی زمین و مسکن با ارزش حدود ۱۵۰۰ میلیارد ریال در استان اصفهان انجام شده است .

    حمیدرضا امیرخانی با ارائه گزارشی از رفع تصرف از اراضی دولتی طی شش ماهه اول سال ۹۸ و احکام اجرایی در این خصوص گفت : اداره کل راه و شهرسازی در سال ۹۸ نسبت به تعداد ۵۵ فقره اجرای احکام ، خلع ید و قلع و قمع به متراژ ۶۱۰ هزار و ۷۱۸ مترمربع به ارزش بیش از ۳۶۲ میلیارد ریال نموده است .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان در راستای حفظ حقوق بیت‌المال در اراضی دولتی و رفع تصرفات فوری این اراضی ملی بیان داشت : طی شش ماه گذشته تعداد ۵۱ فقره زمین به متراژ ۱۲۲ هزار مترمربع و به ارزش حدود ۱۲۰۰ میلیارد ریال با همت حوزه املاک و حقوقی این اداره کل و هوشیاری عوامل یگان حفاظت از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن در استان رفع تصرف فوری شده است .

    گفتنی است این اراضی عمدتا در شهرستانهای کاشان ، آران وبیدگل ، فریدن ، بوئین ومیاندشت ، نجف آباد ، خوانسار ، مبارکه ، اردستان ، لنجان ، شاهین شهر و میمه ، دهاقان ، نطنز ، گلپایگان ، شهرضا ، سمیرم ، نجف آباد ، نیک آباد و کوهپایه و نائین رفع تصرف گردیده و احکام قضایی اجرایی شده است .




    مطالب مرتبط

    رویکرد یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن پیشگیری از وقوع تعرض به اراضی دولتی است که در همین راستا و با اقدامات پیشگیرانه در اسفند ماه هیچ تعرضی در استان‌های البرز ، چهارمحال و بختیاری ، زنجان ، قم و گیلان رخ نداده است .

    |

    بر اساس ارزیابی بعمل آمده از سوی سازمان ملی زمین و مسکن در خصوص عملکرد ادارات کل راه و شهرسازی استان‌های کشور در قیاس با برنامه اجرایی ابلاغی سال ۱۴۰۲ در حوزه‌های "مدیریت زمین"، "مدیریت ساخت" و "مدیریت منابع "، این اداره‌کل در حوزه مدیریت زمین موفق به کسب رتبه برتر شد .

    |

    نیروهای یگان حفاظت در تمام استان‌های کشور و به صورت شبانه‌روزی در حال حفاظت از اراضی دولتی هستند .

    |

    پیش ثبت نام متقاضیان می‌بایست در سامانه تسهیلات بافت فرسوده به آدرس facility.udrc.ir انجام شده و سپس متقاضی به همراه مدارک ملکی و همچنین کارت ملی و قبض آب یا برق به اداره واگذاری در تهران یا اداره راه و شهرسازی شهرستان‌ مربوطه مراجعه کند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت : در راستای اجرای قانون حدنگاری ، سند مالکیت تک برگ در سالجاری برای سه ...

    |

    نظرات کاربران